ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده جدایی یک پرسپولیسی از سرخ ها / پای یک زن در میان است! + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,تی هومیر

مربی بدنساز سابق تیم فوتبال پرسپولیس نه به خاطر مسائل مالی که به دلیل مشکلات خانوادگی این تیم را ترک کرد.

از زمانی که برانکو به تهران آمد تا هدایت تیم پرسپولیس را به عهده بگیرد تی هومیر مربی بدنساز کروات هم همراه با وی در این باشگاه آغاز به کار کرد.

این مربی البته به دلیل مشکلات مالی یکباره تمرینات تیم پرسپولیس را ترک کرد و به کشورش رفت اما با قول هایی که مسئولان باشگاه به او دادند دوباره به تهران بازگشت.

تی هومیر اما چندی پیش بارفتن به زادگاهش ازدواج کرد تا زندگی زناشویی اش را آغاز کند اما این ازدواج باعث جدایی اش از تیم پرسپولیس شد!


همسر این مربی بدنساز راضی به زندگی در تهران نبود و از همسرش هم خواست تا به کارش در تهران پایان دهد.

 

به همین دلیل این مربی کروات از جمع دستیاران برانکو جدا شد تا استاد خودش جایگزینش در پرسپولیس شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,تی هومیر

 

اخبار,اخبار ورزشی,تی هومیر

 

اخبار,اخبار ورزشی,تی هومیر

 


اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
همیشه پای یك زن در میان است (پشت صحنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده عجیب جدایی هافبک استقلال/ پای همسرحامله وی در میان است



اخبار,اخبار ورزشی,ریوالدو

ریوالدو بازیکن برزیلی استقلال تنها مدت کوتاهی در کنار آبی ها بود و حالا ساز رفتن را کوک کرده است.

جدایی او در نوع خود عجیب است و واقعا این سوال پیش می آید که چطور باشگاه بزرگی به نام استقلال، اینقدر راحت با جدایی این بازیکن کنار می آید.

نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره به خبرآنلاین می گوید: «ما دیگر باید چه کار کنیم؟ راهی به عقل من یکی که نمی رسد. با او جلسه گذاشتم و گفتم مگر نمی دانستی همسرت باردار بوده و می خواهی پدر شوی؟ پس چرا آمدی با استقلال قرارداد بستی و یک سهمیه ما را پر کردی؟ تو که می دانستی داری پدر می شوی و اینجا دوام نمی آوری، نباید قرارداد می بستی. گفتم مگر بچه بازی است؟» جویباری ادامه می دهد: «به او گفتم تو بازیکن حرفه ای نیستی. هر چه گفتیم آخرش گفت نمی توانم و باید بروم و این حرف ها. دیگر واقعا راهی نداشتیم. پول ما را بدهد، برود.»

اخبار ورزشی - جام نیوز