ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پس از كش و قوس‌های فراوان رونالدینیو به فلامینگو پیوست



 

پس از كش و قوس‌های فراوان رونالدینیو به فلامینگو پیوست

 

ستاره‌ی برزیلی تیم فوتبال میلان سرانجام با ثبت قرارداد رسمی با فلامینگو به برزیل بازگشت.

‌ رونالدینیو که از وضعیتش در میلان راضی نبود و 10 روز پیش برای پیوستن به یکی از تیم‌های برزیلی ایتالیا را ترک کرده بود، سرانجام از میان چند گزینه با سران باشگاه فلامینگو به توافق رسید و رسما از میلان جدا شد.

رونالدینیو با این قرارداد 3 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و باشگاه موظف است برای هر هفته 130 هزار یورو هم به ستاره‌ی پیشین تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا بپردازد.

رییس باشگاه فلامینگو در نشست خبری با تایید خبر جذب رونالدینیو عنوان کرد: خوشحالم که به همه‌ی هواداران اعلام کنم که رونالدینیو برای 4 سال آینده در تیم ما حضور خواهد داشت. از این لحظه به بعد دیگر واژه‌ی "من" وجود ندارد و همیشه از واژه‌ی "ما" استفاده خواهیم کرد. فلامینگو آن قدر باشگاه بزرگی است که یک نفر نمی تواند کارهای آن را انجام دهد.

رییس باشگاه فلامینگو ادامه داد : هر جا می رفتم کسانی بودند که از من درباره‌ی قرارداد با رونالدینیو می پرسیدند. این مساله به ما انرژی می داد تا کار مذاکره با رونالدینیو را با جدیت تمام پیگیری کنیم.

فلامینگو در حالی موفق به جذب رونالدینیو شد که باشگاه‌های گرمیو و کورینتینانس برزیل و بلکبرن انگلیس هم برای به خدمت گرفتن دارنده‌ی توپ طلای جهان ابراز علاقه کرده بودند.


ویدیو مرتبط :
رونالدینیو در فلامینگو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدینیو به فلامینگو می‌رود



 

 

رونالدینیو به فلامینگو می‌رود

بازیكن خط میانی تیم آ.ث‌میلان آماده انتقال به فلامینگو است.

به نقل از روزنامه اوگلبو، رونالدینیو كه از دو سال قبل در خدمت راه‌راه‌پوشان میلان است، پیشنهاد تیم فلامینگو را برای آغاز همكاری پذیرفته است.
مطابق این گزارش قرارداد این بازیكن تا تاریخ 11 ژانویه با روسونری‌ها است و تیم برزیلی حاضر شده شرایط انتقال و جابجایی وی را بپذیرد.

در این ارتباط آسیس، برادر و مدیر برنامه‌های مرد سال 2004 و 2005 جهان اظهار داشت توافق‌های اولیه برای انجام همكاری به عمل آمده، ولی هنوز هیچ توافقی به صورت مكتوب درج نشده است.
این خبر در حالی انتشار یافت كه پیش‌تر گفته می شد رونالدینیو از طریق برادرش درحال مذاكره با میلان برای تمدید قراردادش است.