ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پسر دیوید بکهام با تیم فوتبال فولام تمرین کرد



پسر دیوید بکهام ,دیوید بکهام

پسر دیوید بکهام با تیم فوتبال فولام تمرین کرد

"بروکلین بکهام"، پسر بزرگ کاپیتان پیشین تیم ملی انگلستان، با تیم لیگ برتری فولام تمرین کرد.

 بروکلین 14 ساله در آستانه تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای است. این بازیکن روز یکشنبه در دیدار تیم‌های زیر 15 سال فولام و ساوث‌اند که پشت درهای بسته برگزار شد، بازی کرد.

پسر بکهام پیش از این با تیم‌های چلسی و کویینز پارک رنجرز - باشگاه هایی که به خانه بکهام در لندن نزدیک هستند - تمرین کرده است.

دیلی میل گزارش داده که باشگاه منچستریونایتد هم برای حضور این بازیکن در آکادمی فوتبال دست به کار شده است.

میل هم گزارش داده که مارتین یول، سرمربی فولام، با "هیو جنینگز"، مدیر آکادمی فولام، صحبت کرده تا بتواند ارتباط بیشتری بین تیم‌های جوانان و بزرگسالان این تیم برقرار شود.

/مهر

 


ویدیو مرتبط :
دیوید بکهام (آموزش فوتبال توسط دیوید بکهام)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیوید بکهام یک تیم فوتبال می خرد


لبرون جیمز" در نظر دارد با "دیوید بکهام" به طور مشترک یک تیم فوتبال خریداری کنند.

مهر: لبرون جیمز" در نظر دارد با "دیوید بکهام" به طور مشترک یک تیم فوتبال خریداری کنند.

جیمز 28 ساله که دو بار پیاپی با میامی به عنوان قهرمانی رقابتهای NBA دست پیدا کرده در نظر دارد با همکاری بکهام امتیاز یک تیم فوتبال را خریداری کند تا میامی در کنار بسکتبال، یک تیم فوتبال هم داشته باشد.

"لبرون جیمز" در گفتگو با "سان - سنتینل" اظهار داشت: "دیوید دوست خوب من است. ما هر دو علاقمند به انجام این کار هستیم."

در قرارداد بکهام با گالکسی بندی وجود داشت مبنی بر اینکه این بازیکن بتواند با قیمت پایین یک تیم فوتبال در لیگ آمریکا را خریداری کند. این بازیکن 38 ساله پس از پایان بازی در تیم فرانسوی پاریسن ژرمن در نظر دارد تصمیم خود را عملی کند.

جیمز افزود: فکر می‌کنم میامی شهر بزرگی برای فوتبال است. اینجا بازیکنان بسیاری حضور دارند و مردم هم به فوتبال عشق می‌ورزند. این موضوع قطعا به ما کمک خواهد کرد.