ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پسرقذافی،عجیب ترین بازیکن فوتبال+عکس



 

 

پسرقذافی،عجیب ترین بازیکن فوتبال+عکس

 

 

الساعدی پسر سوم معمر قذافی می باشد که همیشه آرزوی ستاره شدن در جهان فوتبال را در سر می پروراند، وی در تیمهایی چون الاهلی طرابلس، کالچیو ایتالیا و تیم ملی لیبی که تا مدتهای طولانی کاپیتان این تیم بود!

 

الساعدی قذافی ۳۷ ساله که معروف به مسائل غیر اخلاقی می باشد اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی دارد و همیشه برای خوش گذرانی به خارج از کشور سفر می کرد و در آنجا دردسرهای زیادی به وجود می آورد.

الساعدی هیچ گونه اخلاق ورزشی نداشته و برای مثال در یکی از مسابقات هنگامی که تیمش از تیم حریف باخت به محافظینش دستور داد تا به سمت تماشاگران طرفدار تیم رقیب شلیک کنند که موجب کشته شدن ۳ نفر از تماشاگران شد.

او توانست بعد از مدتها تلاش به عنوان بازیکن حرفه ای در لیگ ایتالیا بازی کند! هم تیمیهایش از وی خاطرات بسیار خوبی دارند انها می گویند او بازیکن خوبی نبود اما انسان بسیار سخاوتمندی بود چون هنگامی که قرار شد برای اولین بار در تیم ما بازی کند به هر بازیکن یک ماشین مدل بالا هدیه داد.

وی بعدها رئیس فدراسیون فوتبال لیبی شد و چند بازیکن را به خاطر حسادت شکنجه و حتی اعدام کرد گفتنی است وی هنگام بازی در تیمهای معروف لیبی و حتی ایتالیایی از مواد نیروزا استفاده می کرده است.../تابناک


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مدل موی عجیب بازیکن فوتبال


مدل موی یک بازیکن برزیلی توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

جام نیوز: راتینهو نام یک بازیکن برزیلی است که در تیم رموی برزیل بازی می کند.

او پیش از این شهرت چندان زیادی نداشت اما نحوه آرایش موی او باعث معطوف شدن توجهات زیادی به سمت وی شد. او موهای خود را به شکل یک توپ فوتبال درآورده است تا عکس های وی انتشار گسترده ای در فضای مجازی داشته باشد. تصاویری از مدل موی عجیب این بازیکن را در ادامه می بینید:

عکس: مدل موی عجیب بازیکن فوتبال

عکس: مدل موی عجیب بازیکن فوتبال