ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرس: مورینیو برای سال‌های سال در كنار ما خواهد بود



 

پرس: مورینیو برای سال‌های سال در كنار ما خواهد بود

 

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا از مربی تیمش قاطعانه حمایت کرد و گفت: مورینیو تحت هر شرایطی برای سال‌های سال در کنار ما خواهد بود.

فلورنتینو پرس در اجلاس سالیانه و مجمع عمومی موسوم به مادریدی‌ها تصریح کرد: قرارداد مورینیو با باشگاه رئال مادرید بر روی کاغذ 4 ساله و خارج از مسائل اداری مادام العمر است، او در بورس مادرید سهام دارد و از دید من او چیزی بیش از یک مربی بزرگ است.

پرس ادامه داد: متاسفانه ناکامی‌های اخیر مخالفان ما را اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای کرده و برخی گمان می‌کنند که با یک شکست یا تساوی در لالیگا با لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر شنیدن خبر تغییر مربی یا مدیر باشند، شکست و پیروزی در فوتبال دو اتفاق تعریف شده است و اگر می‌شد هر دو تیم در یک مسابقه پیروز شوند حتما این کار صورت می‌گرفت، اما مسئله مهم قولی است که من داده‌ام و این من هستم که مسئول تمام ناکامی‌ها خواهم بود، بدون من هم رئال مادرید خوشبخت است چون مورینیو و بازیکنان خوب او را دارد.


ویدیو مرتبط :
3 سال با مورینیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو مرد سال ورزش ایتالیا شد



 

 

 

مورینیو مرد سال ورزش ایتالیا شد

 

از سوی گازتادلواسپورت

مورینیو مرد سال ورزش ایتالیا شد

سرمربی پرتغالی رئال مادرید اسپانیا از سوی روزنامه ایتالیایی گازتا مرد سال ورزش ایتالیا شناخته شد.

روزنامه گازتا دلواسپورت، پرتیراژترین روزنامه ورزشی ایتالیا در گزارشی کارشناسی شده خوزه مورینیو مربی سابق اینترمیلان را به عنوان مرد سال ورزش کشور ایتالیا انتخاب کرد.

این روزنامه هر سال در مراسم باشکوهی جایزه مربوط به فرد انتخاب شده را تقدیم می‌کند اما امسال به دو دلیل این مراسم برگزار نشد، اول آنکه مورینیو و سایر نامزدهای دریافت جایزه گازتا، توان حضور در مراسم را نداشتند و در کنار تیمشان بودند و از طرف دیگر هزینه لازم برای برگزاری این مراسم باشکوه به پیشنهاد خوانندگان همین روزنامه برای کمک به کودکان فقیر آفریقا به سازمان ملل تحویل داده خواهد شد.

در همین گزارش لاروخا یا تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز به عنوان بهترین تیم ورزشی سال 2010 معرفی شده است.