ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس نیم‌فصل دوم را با ناکامی‌ آغاز کرد/ سقوط به رده سیزدهم



هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس نیم‌فصل دوم را با ناکامی‌ آغاز کرد/ سقوط به رده سیزدهم

تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل دوم را با تساوی خانگی برابر تیم هفدهم جدول آغاز کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت آبادان رفت که بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

علی کریمی در دقیقه 5 و محمد نوری در دقیقه 10 برای پرسپولیس گلزنی کردند. رضا خالقی‌فرد در دقیقه 54 و روح‌الله‌عرب در دقیقه 84  گل‌های صنعت نفت را به ثمر رساندند.

پرسپولیس این بازی را تهاجمی شروع کرد و در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه دو گل زد اما به مرور تیم نفت بر توپ و میدان مسلط شد.  پرسپولیس نتوانست نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کند و ناکامی‌های سرخ پوشان در لیگ همچنان ادامه پیدا کرد.

پرسپولیس با این تساوی خانگی 22 امتیازی شدند و به رده سیزدهم سقوط کرد و نفت هم با 12 امتیاز در رده هفدهم باقی‌ماند.

سیدحسین‌زرگر داور مسابقه به مهرداد پولادی از پرسپولیس و روح‌الله عرب، رضا خالقی‌فر و حسین کعبی از نفت کارت زرد نشان داد.

*ترکیب پرسپولیس:

نیسلون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، رضا حقیقی، مهرداد پولادی، محمد نوری( از دقیقه 88 غلامرضا رضایی)، کریم انصاری‌فرد، علی کریمی( از دقیقه 70 مهدی مهدوی‌کیا) و هادی نوروزی( از دقیقه 62 عادل کلاه کج)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*ترکیب نفت آبادان:

حبیب دهقانی، سجاد مشکل‌پور، والری الکسانیان، محمد زیبرنیک نفس( از دقیقه 64 مهدی کیانی)، سیامک کوهنورد، مهدی دغاغله، رضا خالقی‌فرد، رسول نویدکیا، بهنام برزایی( از دقیقه 43 روح ‌الله‌ عرب)، عباس مرداسی و حسین کعبی

سرمربی: آلفردو کاسیمیرو

باید از گل‌هایمان مراقبت کنیم/مربیان داورها را تحت فشار می‌گذارند

گل‌محمدی: پرسپولیس از تنبلی درآمده است/به آینده امیدوارم

سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من به آینده امیدوار هستم.

به گزارش  فارس، یحیی‌ گل‌محمدی پس از تساوی 2 بر 2  خانگی برابر نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم 2 گل بزنیم اما حریف با انگیزه بود و توپ را در اختیار گرفت و ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم که حریف توانست به 2 گل برسد و بازی را مساوی کند. حق آنها بود که از این بازی مساوی بگیرند. بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم اما توپ‌هایمان گل نشد و فکر می‌کنم خطا روی حسین ماهینی پنالتی بود و این مسئله را به کارشناسان واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: به تازگی باب شده مربیان در مورد داوران حرف می‌زنند و داوران تحت فشار قرار می‌‌گیرند و در بازی با ملوان بحث 11 به 11 مطرح شد و مربی نفت هم همین کار را کرد و حتی ما به سازمان لیگ نیز در این زمینه نامه زدیم. نمی‌دانم نقش کمیته داوران چیست که هرکسی علیه داوران حرف می زند و اگر این‌گونه باشد ما هم حرف بزنیم تا فشار روانی روی داوران ایجاد شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مشکلات این تیم و مربیانی که می‌آیند و نتیجه می‌گیرند و از آنها تعریف می‌شود و مشکل اصلی پرسپولیس را چه می‌داند، گفت: ما یک نیم فصل را از دست دادیم، در حالی‌که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. به خاطر مشکلات به وجود آمده خوب نتیجه نگرفتیم. در این یکی دو هفته‌ای که من هستم اتفاق‌های خوبی رخ داده و پرسپولیس از تنبلی درآمده است و من مطمئنم در بازی‌های آینده خوب ظاهر می‌شویم. از بازیکنانم می‌خواهم از گل‌های زده شان مراقبت کنند و فقط به فکر گل زدن نباشند و ما باید یاد بگیریم که خوب دفاع کنیم.

در آینده تلاش می‌کنیم و مطمئنم با کمک تمامی بازیکنان بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

گل‌محمدی در مورد اینکه شما هم اکنون در نشست خبری در مورد داوری حرف زدید، شاید بد بودن داوران با شما به دلیل اعتراض‌هایی است که در زمان سرمربیگری تان در صبا انجام می‌دادید باشد، گفت: نمی‌دانم فیلم بازی‌های آن زمان من در صبا موجود است و در بازی با ملوان حق آن تیم نبود که 2 پنالتی بگیرد. من بدبین نیستم و نسبت به اتفاقات خوش‌بین هستم و باید ببینیم داوران در آینده چه تصمیماتی می‌گیرند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کلاه کج با نظر شما جذب شد، گفت: کلاه کج را خودم تایید کردم و مانوئل هم او را تایید کرد. با کلاه کج حرف زدم و در جریان نقل و انتقال او بودم.

وی در مورد بسته شدن درهای تمرین بر روی تماشاگران گفت: مشکلی وجود ندارد و تمرینات ما باز است.

گل محمدی در مورد تعویض آخر تیمش که خیلی دیر بود، گفت: فقط می‌خواستیم به گل برسیم و می‌خواستیم مهاجم اضافه کنیم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
لیگ سیزدهم : ویدئو دیدار ملوان - پرسپولیس نیم فصل اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست ملوان به رده دوم رسید/ قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با یک گل



لیگ برتر

 دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر
استقلال با شکست ملوان به رده دوم رسید/ قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس با یک گل

تیم فوتبال استقلال با شکست ملوان به رده دوم صعود کرد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار نیم فصل اول معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور شش هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) بین دو تیم استقلال و ملوان برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

حنیف عمران‌زاده در دقیقه 31 از روی ضربه کاشته ارسالی تیموریان در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای استقلال گلزنی کرد.

سیداحمد صالحی داور مسابقه به سعید یوسف‌زاده و مهدی دغاغله از ملوان و آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با این برد 27 امتیازی شد و به دلیل اینکه تقاضل گل‌ کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت .پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد. سرخ‌پوشان به دلیل تفاضل گل +7 نسبت به استقلال +6 صدرنشین ماندند. همین یک گل آنها را قهرمان نیم فصل کرد.

ملوان هم با 18 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

*ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 92 احمد جمشیدیان)، علیرضا واحدی‌نیکبخت، آرش برهانی، محمد قاضی و مهدی نظری( از دقیقه 65 جی لوید ساموئل)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب ملوان:
سرگئی پاشینکو، احمد مهدی‌زاده، سیامک کوروشی، احمد آهی، عزیز معبودی، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع( از دقیقه 82 سعید عزت‌الهی)، امیرحسین فشنگچی، محسن یوسفی( از دقیقه 63 محمد پور رحمت‌الهی)، مهدی شیری( از دقیقه 46 مهدی دغاغله) و سیدجلال رافخایی.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

/فارس