ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس امسال نایکی می پوشد؟


باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده با یک اسپانسر جدید جهت تهیه البسه خود مذاکره کرده است.

خبر ورزشی: باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده با یک اسپانسر جدید جهت تهیه البسه خود مذاکره کرده است. شنیدیم نام این شركت كه قرار است اسپانسر پیراهن‌ پرسپولیس شود، شركت نایك است.

شركتی كه همه باشگاه‌های ایران آرزو دارند با آن همكاری كنند. نایكی‌ها به سراغ پرسپولیس آمده‌اند و می‌خواهند با این باشگاه عقد قرارداد كنند كه اگر این اتفاق رخ دهد، بالاخره پرسپولیس آبروی رفته خود در این زمینه را بازمی‌یابد. این خبر بسیار خوبی است. اگر عملی شود و سرخپوشان نایك بپوشند، باشگاه پرسپولیس نیز به جمع باشگاه‌های معتبری می‌پیوندد كه نایك می‌پوشیدند.


ویدیو مرتبط :
خر لباس می پوشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس آل اشپورت نمی‌پوشد


تیم فوتبال پرسپولیس از لباسهای آل اشپورت استفاده نمی کند.

ورزش سه: بعد از قطع همکاری پرسپولیس با اسپانسر سابقش این تیم در یکی از جلسات تمرینی اش از لباسهای آل اشپورت استفاده کرد و اگر چه تا امروز با پیراهنهای تولیدی شرکت ماکرون به میدان رفته اما این شایعه به گوش رسیده که احتمالا پرسپولیس سراغ آل اشپورت می رود.

خبری که البته سخنگوی باشگاه پرسپولیس آن را رد می کند. مهدی خواجه وند می گوید:" اسپانسر لباس ما مشخص است و دلیلی ندارد سراغ پیراهن تولیدی دیگری برویم"