ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس‌واستقلال تحویل وزارت‌اقتصاد شد



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس‌واستقلال

 
  اخبار ورزشی -  پرسپولیس‌واستقلال تحویل وزارت‌اقتصاد شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سرنوشت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای ما مهم است و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، هر دو باشگاه برای واگذاری در اختیار ما قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی طیب‌نیا درباره زمان واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه را برای واگذاری در اختیار داریم و این کار را با هماهنگی کامل با گودرزی انجام خواهیم داد.

به گزارش تسنیم، وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد زمان واگذاری دو باشگاه عنوان کرد: این کار را از مدت‌ها قبل شروع کرده‌ایم و  به زودی در این مورد اطلاع رسانی می‌کنیم.
 اخبارورزشی - پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان


ویدیو مرتبط :
تخلفات پرسپولیس واستقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت اقتصاد مکلف به بیمه شخص ثالث رانندگان شد



 

 

 

وزارت اقتصاد مکلف به بیمه شخص ثالث رانندگان شد

 

 

به گزارش مهر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه و در ادامه بررسی جزئیات برنامه پنجم توسعه مقرر کردند وضع و دریافت هرگونه عوارض بر بیمه تجاری (حق بیمه و حق بیمه اتکایی) منجر به مواردی است که در قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی تعیین شده است.

 

براساس بند الحاقی به این ماده که به پیشنهاد نمایندگان الحاق شد؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شد تا نسبت به بیمه شخص ثالث درباره راننده همچون سرنشین، این بیمه را اعمال کند.

 

براساس ماده دیگری از برنامه پنجم نیز که مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت؛ انجام بیمه‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت انحصاری با شرکت سهامی بیمه ایران، موضوع ماده 30 قانون بیمه مرکزی ایران و بیمه گری مصوب سال 1350 در طول سال‌های برنامه ملغی ‌الاثر می‌ شود.... / تحلیل عصر ایران