ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیسی‌ها از نیروی انتظامی درخواست کمک کردند



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

پرسپولیسی‌ها از نیروی انتظامی درخواست کمک کردند

نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از حضور افراد سودجو در مقابل درب زمین تمرین پرسپولیسی‌ها از نیروی انتظامی درخواست کمک کردند.

 کمک برخی بازیکنان پرسپولیس در تمرینات این تیم به بعضی افراد نیازمند باعث شده تا پای افراد سودجو و تکدی‌گر در تمرین این تیم باز شود تا حدی که برخی با خانواده‌ خود روزانه مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حاضر می‌شوند تا از بازیکنان و کادر فنی این تیم کمک بگیرند از این رو مسئولان باشگاه پرسپولیس از طریق نمایندگان خود مذاکراتی را با مسئولان و پلیس آگاهی نیروی انتظامی داشته‌اند تا از این به بعد با حضور پررنگ‌تر در مقابل ورزشگاه درفشی‌فر از سودجویی برخی افراد جلوگیری شود.

گفتنی است نیروی انتظامی نیز با این موضوع موافقت کرده است. متاسفانه در چند وقت اخیر پس از تمرینات پرسپولیس بارها این افراد سودجو برای علی دایی و بازیکنان پرسپولیس ایجاد دردسر کرده‌اند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
مهار اپتیمای افسار گسیخته در پایتخت با کمک مردم و ماموران نیروی انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست نیروی انتظامی از مجلس


معاون حقوقی و پارلمانی نیروی انتظامی از مجلس خواست تکلیف لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد هرچه زودتر مشخص شود.

خبرگزاری مهر: معاون حقوقی و پارلمانی نیروی انتظامی از مجلس خواست تکلیف لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد هرچه زودتر مشخص شود.

سردار محمد زارعی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به عنوان عالی ترین مقام تصمیم گیری کشور، از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهارداشت: با توجه به گستردگی و تنوع ماموریتی سازمان، این نیرو نیازمند تعامل نزدیک و سازنده با مجلس است.در صورتی که نمایندگان با حوزه های ماموریتی، نحوه اجرای آن و همچنین مشکلات ناجا آشنایی بیشتری داشته باشند قطعاً در بحث تدوین قوانین و تصویب لوایح نقش موثرتری را ایفاء می کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی باید عالی ترین تعامل با نمایندگان مجلس را داشته باشد، نمایندگان از جنس مردم و نزدیکترین قشر به آنان هستند، از این رو هنگامی که آنها با ماموریت های پلیس آشنا می شوند باید تعاملات به سطح عالی ارتقاء پیدا کند.

زارعی با اشاره به تعامل مطلوب نیروی انتظامی و مجلس،گفت:  در حقیقت از میان سازمان ها، نیروی انتظامی بالاترین سطح تعامل را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد.

این مقام ارشد انتظامی درباره آخرین وضعیت لایحه ممنوعیت حمل، فروش و توزیع سلاح سرد در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: این طرح در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در دست بررسی است. هفته گذشته این طرح مطرح شد اما به علت داشتن ابهاماتی با رای اعضای کمیسیون به کارگروه برگشت داده شد تا کار کارشناسی بیشتری بر روی طرح انجام شود. نیروی انتظامی با استنادات و دلایل بسیار متقنی که به کمیسیون ارائه داده به عنوان مطالبه مردمی این موضوع را پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان خانه ملت، در بحث تدوین و تصویب قانونی که بتواند راهگشا باشد و با عواملی که موجبات سلب آرامش و آسایش و نیز پایین آمدن احساس امنیت مردم در جامعه را به همراه دارد، اهتمام جدی دارند.می خواهیم تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سختی کار نیروی انتظامی و وظایف خطیر این نیرو آشنا شوند. بدنبال تدوین لوایح و قوانین حمایتی برای ناجا که کارکنان آن از سخت کوش ترین و پرکارترین نیروی امنیتی کشورند، هستیم.