ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرده برداری از دلیل تقسیم شادی گل ابراهیمی با دكتر استقلال



در آغوش گرفتن دکتر ستوده پس از گلزنی امید ابراهیمی به استقلال اهواز شایعات زیادی را طی روزهای اخیر مطرح کرد.

به گزارش تابناک ، بعد از اینکه امید ابراهیمی پس از گلزنی به استقلال اهواز در آغوش دکتر ستوده رفت و شادی گلش را با هیچکس به جز وی تقسیم نکرد حرف و حدیثهای فراوانی در این مورد پیش آمد.


خیلی ها شادی ابراهیمی با پزشک تیم و نه با سرمربی، مربی، و بازیکنان استقلال را به رابطه خوب وی با قلعه نویی ربط دادند و اعتقاد داشتند ابراهیمی هنوز هم دلش با قلعه نویی است.
از سوی دیگر گفته شد کادر فنی و مسئولان باشگاه در چند مورد با ابراهیمی خوب تا نکرده و وی به همین علت خواسته تا شادی اش را با کسی تقسیم کند که به این شکل ناراحتی اش را به مسئولان و مظلومی  نشان دهد اما ماجرا چیز دیگری است.
امید ابراهیمی چندی است به دلیل بستری شدن پدرش در یکی از بیمارستان های تهران به شدت ناراحت است اما در این بین دکتر ستوده تمامی امور بیماری پدر ابراهیمی را زیر نظر گرفته و حتی وی را در بیمارستان آتیه بستری کرده است. به همین دلیل ابراهیمی نه به خاطر موارد بالا بلکه به دلیل قدردانی از زحمات پزشک استقلال برای پدرش شادی گلش را با وی تقسیم کرد.

 اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,امید ابراهیمی

 

 اخبار  ورزشی  -  تابناک


ویدیو مرتبط :
تقسیم شادی گل طارمی با هانی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یادداشت معاون باشگاه استقلال درباره شادی گل کبه!



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی  استقلال


 اخبار ورزشی - یادداشت معاون باشگاه استقلال درباره شادی گل کبه!

امروز صبح حال بدی دارم ، چشمهایم را می بندم و تصویر دستان کبه را می بینم . تصویری که حواله ای بود از خارج از ایران برای فوتبال علی ابادی ما !

به گزارش آی اسپورت، محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال که روزنامه نگار خوش قلمی هم هست ، در صفحه شخصی اش در فیس بوک یادداشتی درباره اتفاقات روزگذشته باشگاه استقلال نوشته است . این بادداشت موضعی منظقی و دلسوزانه دارد:

چه کار می کنیم که یکی مثل ساموئل با کلی تجربه فوتبال حرفه ای در استون ویلا و جاهای دیگر وقتی به ایران می رسد دست بازیکنان وطنی را در حاشیه و عیش و نوش از پشت می بندد ؟! ساموئل یاد گرفته بود که شبها زود بخوابد ، خوب بخورد ، چیزی نکشد و با هر سفید پوستی افقی نشود !

یاد گرفته بود به مربی و نظرش احترام بگذارد و وقتی پول حرفه ای می گیرد در خدمت باشگاه و تاکتیک های سرمربی باشد اما فوتبال ایران با ساموئل چه کرد که او همه اموخته های حرفه ای را به درک واصل کرد ؟! او گرانترین بازیکن خارجی این فصل بود و کجای دنیا هاوایی تر از ایران پیدا می شود که با این سن بالا ٥٠٠ هزار دلار به ساموئل بدهند و اخرش یک روز صبح از خواب بلند شود و مصاحبه کند که ما به تاکتیک سرمربی باختیم و کسی نداند که ستاره ترنیداد توباگویی حاضر نبود در پست تخصصی خود یعنی دفاع چپ بازی کند چون اعتقاد داشت که مردم ایران بازیکنی را دوست دارند که حمله کند و گل بزند !

انسوتر کبه بی فرهنگ از کجا کشف شد که دستهایش را برای ما ضربدری کند و مشخص نشود این بی نام و نشان را کجای دنیا پناه می دهند غیر از ایران ؟!

امروز صبح حال بدی دارم ، چشمهایم را می بندم و تصویر دستان کبه را می بینم . تصویری که حواله ای بود از خارج از ایران برای فوتبال علی ابادی ما !
اخبار ورزشی - آی اسپورت