ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پردرآمدترین فوتبالیست های جهان



 

 

 

پردرآمدترین فوتبالیست های جهان

 

جدیدترین فهرست پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا منتشر شد.

اسامی این لیست عبارتند از:

۱. "کریستیانو رونالدو" بازیکن تیم رئال مادرید اسپانیا رتبه نخست این فهرست را به خود اختصاص می دهد. دستمزد ستاره پرتغالی کهکشانی ها، ۱۲ میلیون یورو در سال می باشد.

۲."وین رونی" از منچستر یونایتد مکان دوم این فهرست را اشغال می کند. این ستاره انگلیسی تنها اندکی کمتر از هم تیمی سابق خود در منچستر درآمد دارد. دستمزد وی ۱۱,۵ میلیون یورو در سال می باشد.

۳. در جای سوم فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان "لیونل مسی" آرژانتینی که چندی پیش عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۰ را کسب کرد، قرار دارد. به حساب بانکی این ستاره باشگاه بارسلونا سالانه مبلغی بالغ بر ۱۱ میلیون یورو واریز می شود.

۴. "یایا توره" هافبک باشگاه منچستر سیتی در رتبه چهارم این فهرست قرار می گیرد. وی ۱۰,۸ میلیون یورو در سال درآمد دارد. توره به ۵ زبان زنده دنیا صحبت می کند اما مسلماً هیچ گاه نمی توانست این مقدار پول را از طریق مترجمی به دست آورد.

۵. "ساموئل اِتوو" مهاجم اینترمیلان ایتالیا نفر پنجم این فهرست است که درآمدی بالغ بر ۱۰,۵ میلیون یورو در سال دارد.

۶. در مکان ششم "باستین شواین اشتایگر" هافبک ارزشمند باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار دارد که سالانه مبلغ ۹,۷ میلیون یورو را در حساب بانکی خود می بیند.

۷. "زلاتان ابراهیموویچ" مهاجم سوئدی که با ترک اینترمیلان و حضوری ناموفق در "بارسلونا"، اینبار به باشگاه آ ث میلان نقل مکان کرده است و دستمزدی بالغ بر ۹ میلیون یورو در سال دارد.

۸. "کاکا" هافبک برزیلی باشگاه رئال مادرید اسپانیا بر خلاف کودکان برزیلی که در کوچه و پس کوچه های برزیل به دنبال توپ می دوند، در خانواده ای مرفه در برزیل به دنیا آمد و رشد کرد. وی اکنون می تواند با درآمد سالانه ۹ میلیون یورویی هر یک از این کودکان را مورد حمایت خود قرار دهد.

۹. " جان تری" مدافع تیم فوتبال چلسی انگلیس رتبه نهم را در این فهرست به خود اختصاص می دهد. رومان آبراموویچ مالک روسی این باشگاه، ۹ میلیون یورو در سال به حساب وی واریز می کند.

۱۰. مکان دهم فهرست پردرآمد ترین بازیکنان فوتبال دنیا به "اِمانوئل آدبایور" اختصاص دارد. انتقال سودمند وی از آرسنال به منچسترسیتی بی دلیل نبوده و ۹ میلیون یورو در سال برای او درآمد دارد.


ویدیو مرتبط :
10 تا از پردرآمدترین مدیران جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین فوتبالیست جهان چه کسی است؟



اخبار,اخبارورزشی,پردرآمدترین فوتبالیست جهان


 اخبار ورزشی - با درآمد سالانه نزدیک به 60 میلیون یورو!
رونالدو دوباره پردرآمدترین فوتبالیست جهان شد

کریستیانو رونالدو دوباره عنوان پردرآمدترین فوتبالیست جهان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مارکا، ستاره پرتغالی رئال مادرید سالانه 59.74 میلیون یورو درآمد دارد. البته این رقم با احتساب دستمزد و تبلیغات است.

رونالدو در حالی این عنوان را به خود اختصاص داده است که پس از او لیونل مسی با 48.31 میلیون یورو قراردارد. زلاتان ابراهیموویچ با 30.17 و گرت بیل نیز با 27.18 در رده های بعدی قرار گرفته‌اند.

فالکائو، نیمار، رونی، آگوئرو و ... هم رتبه های پایین‌تر این جدول را به خودشان اختصاص داده‌اند. 


 اخبار ورزشی - خبر آنلاین