ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پایوا: دوست داشتیم در تهران با تیم ملی ایران بازی می‌كردیم



 

 

پایوا: دوست داشتیم در تهران با تیم ملی ایران بازی می‌كردیم

 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال برزیل گفت: می‌دانیم مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و ما نیز دوست داشتیم در تهران با تیم ملی ایران بازی می‌کردیم.

رودریگو پایوا در خصوص ترکیب تیم ملی برزیل در بازی برابر ایران عنوان کرد: کادر فنی بهترین نفرات و آماده‌ترین افراد را برای این مسابقه انتخاب کرده است. با تمام وجود برابر ایران قرار خواهیم گرفت تا یک دیدار دوستانه خوب را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: مانو منسز، سرمربی برزیل، تلاش کرده ستاره‌های این کشور را به تیم دعوت کند بجز برخی بازیکنان که باشگاه‌های آنها با حضورشان در تیم ملی مخالفت کردند، مانند کاکا که به علت مصدومیت جزیی با مخالفت باشگاه رئال‌مادرید مواجه شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال برزیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برزیل در جام جهانی 2010 حذف شد، سرمربی تیم در نظر دارد بازیکنان جوان را نیز به تیم دعوت کند تا برای آینده آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

پایوا در ادامه تاکید کرد: پس از اینکه آژانسی دیدار تیم‌های برزیل و ایران را در نظر گرفت، منسز از شنیدن این موضوع بسیار خوشحال شد و استقبال کرد و بازی برابر ایران را جذاب دانست.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال برزیل یادآور شد: این بازی از سوی آژانسی برنامه‌ریزی شد و این موضوع در دنیای حرفه‌ای فوتبال، طبیعی است. پس از دریافت این پیشنهاد کادر فنی و فدراسیون برزیل بررسی‌های خود را انجام دادند و با این پیشنهاد موافقت کردند.

وی افزود: به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم برزیل اطلاعات خوبی از ایران داشتم و کادر فنی نیز پس از مشخص شدن این دیدار، فوتبال ایران را در چند سال اخیر مورد بررسی قرار داد و اطلاعاتی را در مورد اولین حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی آرژانتین کسب کرد.

پایوا تصریح کرد: شناختی از برخی بازیکنان ایران پیدا کردیم و کادر فنی برزیل معتقد است قبل از رویارویی با آرژانتین در دسامبر (آذر ماه) یکی از بازی‌های خوب و دوستانه، همین دیدار خواهد بود، زیرا می‌دانیم ایران بازیکنان با استعدادی دارد و از توانایی بالایی در فوتبال آسیا برخوردار است. هرچند ایران به جام جهانی صعود نکرد، اما نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این دیدار در تهران برگزار شود؛ اظهار داشت: بله. زمانی که دیدار دوستانه‌ای برگزار می‌شود، فرقی نمی‌کند در تهران باشد یا ابوظبی، اما ما هیچ دعوتنامه‌ای از سوی ایران برای برگزاری دیدار در تهران دریافت نکردیم. می‌توانیم پس از برگزاری این دیدار، همکاری‌های خود را افزایش دهیم و برزیل با تمام ستاره‌های خود در ایران حضور یابد و بازی جذابی با حضور تماشاگران پرشور برگزار شود.

پایوا در پایان عنوان کرد: می‌دانیم مردم ایران علاقه زیادی به فوتبال دارند و استقبال از این ورزش بسیار زیاد است. ما نیز دوست داشتیم در جوی بازی کنیم که پرشورتر باشد. به همین دلیل اگر دعوتنامه‌ای داشته باشیم، در مورد آن بررسی خواهیم کرد.

دیدار دوستانه تیم‌های ایران و برزیل 15 مهرماه در ابوظبی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم ملی ایران و تیم ملی کره در برنامه نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو اقدام خارج از عرف جدید امارات: فراخوانی سفیر از تهران و لغو بازی تیم ملی ایران و امارات



  ,سفیر امارات,واکنش امارات به سخنان احمدی نژاد,بی بی سی فارسی,جزیره ابوموسی

 

دو اقدام خارج از عرف جدید امارات: فراخوانی سفیر از تهران و لغو بازی تیم ملی ایران و امارات

دیپلماسی - امارات دو اقدام خارج از عرف دیپلماتیک دیگر انجام داد.

به گزارش خبرآنلاین پس از آنکه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان بعدازظهر چهارشنبه در ادامه برنامه‌های چهارمین سفر هیات دولت به استان هرمزگان، در اجتماع مردم شهرستان «بوموسی» در جمع مردم این شهرستان سخن گفت، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات، سفر محمود احمدی‌نژاد به این جزیره را «نقض آشکار حاکمیت امارات بر سرزمین های خود!!» خواند.

 

بی بی سی فارسی در این باره اعلام کرد:«شورای ملی فدرال امارات متحده عربی نیز با انتشار بیانیه‌ای به سفر آقای احمدی نژاد به جزیره ابوموسی اعتراض کرد.»

در پاسخ به ادعای وزیرخارجه امارات، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان بازدید احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران از جزیره «بوموسی» را موضوعی داخلی دانست که در چارچوب سفر استانی رئیس جمهور صورت پذیرفته است.

 

وب سایت العربیه عصر پنجشنبه درباره اقدام تازه امارات نوشت: «دولت امارات متحده عربی پنجشنبه 12-4-2012 در اعتراض به سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به جزیره ابو موسی، سفیر خود را از تهران فراخواند. خبرگزاری دولتی امارات به نقل از وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد که سیف محمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در جمهوری اسلامی ایران به منظور مشورت فراخوانده شده است. »

 

در همین حال رادیو امریکایی فردا گزارش داد که وبسایت خبری «گلف‌نیوز» چاپ دوبی گزارش داده که در کنار اعتراض‌های امارات، بحرین نیز به سفر رییس جمهوری ایران به جزیره ابوموسی اعتراض کرده است.

به گزارش این وب سایت، خلیفه‌ بن سلمان آل خلیفه، نخست وزیر بحرین، روز پنجشنبه سفر محمود احمدی‌نژاد به ابوموسی را «نقض تمامیت ارضی و توافق‌های دو جانبه طرفین بر سر جزایر تنب بزرگ، کوچک و ابوموسی» دانسته و در این زمینه با امارات ابراز همبستگی کرده است.

 

نخست وزیر بحرین ضمن تأکید بر برقراری ثبات و امنیت در منطقه، از ایران خواسته است تا از دست زدن به اقداماتی که موجب تخریب روابط و همکاری‌های ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌شود، خودداری کند.

«گلف نیوز» همچنین اعلام کرده که در اعتراض به سفر رییس جمهوری ایران به ابوموسی، تیم ملی فوتبال امارات بازی دوستانه خود با ایران را که قرار بود سه شنبه هفته آینده در فجیره امارات برگزار شود، لغو کرده است./خبرآنلاین