ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ کروش به پیشنهاد ژاپن و عربستان



اخبار,اخباورزشی, سرمربیگری

درحالی که سایت های ژاپنی می گویند کوزو نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال کشاندن کارلوس کروش به این کشور برای هدایت تیمش است ، سرمربی تیم ملی می گوید مذاکره ای با تیمی نداشته است.

 تیم ملی ژاپن 7 فروردین در اویتا میزبان ازبکستان است و 11 فروردین در توکیو از ازبکستان پذیرایی خواهد کرد و فدراسیون فوتبال ژاپن اعلام کرده که سرمربی جدید تیم ملی ژاپن قطعاً پیش از این دو دیدار دوستانه معرفی خواهد شد تا طی این دو بازی روی نیمکت ژاپن بنشیند.

در همین حال سایت معتبر «نیكان اسپورتس» ژاپن گزارش داد كه با وجود محرمانه بودن فعالیت كمیته فنی فدراسیون ژاپن شنیده می‌شود كارلوس كروش در صدر گزینه‌های هدایت تیم ملی این كشور قرار گرفته است.

 

«نیكان اسپورتس» نوشت: كمیته فنی فدراسیون فوتبال ژاپن برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فعالیت‌ها و مذاكرات خود را به صورت محرمانه پیش می‌برد اما اخبار درز كرده از این كمیته حكایت از این دارد كه كارلوس كروش در صدر گزینه‌های احتمالی سرمربیگری ژاپن قرار گرفته است. نیكان اسپورتس ادامه داد: نامزد اول و اصلی كمیته فنی، چزاره پراندلی ایتالیایی بود كه با پاسخ این مربی حالا كارلوس كروش پرتغالی شانس اول هدایت ژاپن محسوب می‌شود و در عین حال هموطن كروش؛ پائولو بنتو، خوزه آنتونیو كاماچو از اسپانیا، لوچانو اسپالتی از ایتالیا، میشل لادروپ از دانمارك، دراگان استویكوویچ صرب و اسكولاری و اسوالدو د اولیویرای برزیلی دیگر نامزدهای احتمالی كمیته فنی فدراسیون ژاپن هستند.

كروش: با پدرم خوش می‌گذرانم!
كارلوس كروش سرمربی تیم‌ملی این روزها همچنان در لیسبون است. او در آخرین تماسی كه با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته، گفته: «در لیسبون هستم و كنار پدرم خوش می‌گذرانم. به احتمال فراوان اول اسفند به ایران بازمی‌گردم تا كارم را شروع كنم.» تیم‌ملی قرار است از اواخر اسفندماه اردوی خود را برای مقدماتی جام‌جهانی‌ آغاز كند.

چرا كــروش گزینه ژاپنی‌ها شد؟!
در پی اخراج خاویر آگیره سرمربی مكزیكی تیم ملی ژاپن، فدراسیون فوتبال این كشور بلافاصله فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی این كشور را منتشر كرد كه نام كارلوس كروش سرمربی تیم ملی كشورمان نیز در این فهرست دیده می‌شود. بنابر اعلام فدراسیون فوتبال ژاپن این گزینه‌ها از جمله كارلوس كروش بر اساس سه شرط اصلی انتخاب شده‌اند كه عبارتند از:
1- در جی لیگ فعال نباشد
2- تجربه بازی‌های بین‌المللی داشته باشد
3- با فوتبال ژاپن آشنا باشد
این در حالی است كه كارلوس كروش هم‌اكنون به پایان قسمتی از قرارداد مشروط خود با ایران رسیده و هدایت باشگاه‌های ژاپنی در جی‌لیگ را بر عهده ندارد، از لحاظ تجربه بین‌المللی در سطح ملی سابقه حضور روی نیمكت 4 تیم ملی، 3 صعود به جام جهانی، 2 حضور در جام جهانی و سابقه حضور در تورنمنت‌هایی چون جام ملت‌های آسیا و یورو را نیز در كارنامه دارد كه از این حیث یكی از برجسته‌ترین گزینه‌های ژاپنی‌ها محسوب می‌شود، ضمن اینكه كروش به واسطه یك سال حضور در تیم ناگویا گرامپوس و فعالیت در جی‌لیگ آشنایی كاملی با فوتبال این كشور دارد. تاكنون از اسكولاری، دراگان استویكوویچ، زاكه‌رونی، اسوالدو د اولیویرا، لئوناردو و كروش به عنوان نامزدهای هدایت تیم ملی ژاپن نام برده شده كه گفته می‌شود استویكوویچ و لئوناردو جدی‌ترین رقبای كروش برای گرفتن این پست هستند.

  اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
کلیپ سونامی در ژاپن(پیشنهاد میکنم حتما ببینید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض ایران به سهمیه ۳+۱ و مخالفت با پیشنهاد ژاپن و عربستان



در نشست کمیته باشگاه‌های حرفه‌ای مطرح شد

اعتراض ایران به سهمیه ۳+۱ و مخالفت با پیشنهاد ژاپن و عربستان

نمایندگان ایران در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به سهمیه ۳+۱ در لیگ قهرمانان اعتراض کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، روز گذشته در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه کمیته باشگاه‌های حرفه ای برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان کلیه کشورها برگزار شد، از ایران غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ، علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان و عزیز محمدی رئیس اتحادیه باشگاه ها حضور داشتند.

در این جلسه نمایندگان ایران نسبت به سهمیه 3+1 در لیگ قهرمانان آسیا معترض شدند و معتقد بودند که با توجه به امتیازهای ایران داشتن 4 سهمیه مستقیم درلیگ قهرمانان حق فدراسیون فوتبال ایران است.

قرار است امروز عصر در جلسه کمیته اجرایی جواب اعتراض ایران روشن شود.

از سوی دیگر در جلسه روز گذشته نمایندگان ژاپن و عربستان اعلام کردند که از این پس در لیگ قهرمانان آسیا هر تیمی به عنوان میهمان به کشوری می رود خود باشگاه میهمان مقدمات سفرش را فراهم کند و هزینه سفر به عهده خودش باشد اما ایران با این پیشنهاد مخالفت کرد و در نهایت هم قرار شد به همان شیوه سابق تیم ها به کشور دیگری سفر کنند./فارس