ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ راموس به انتقادات رافا بنیتس


رافا بنیتس شب گذشته در مصاحبه با کادنا سر، بصورت مستقیم از راموس به دلیل اشتباهی که در بازی مقابل اتلتیکو مرتکب شده بود انتقاد کرد.

ورزش سه: بنیتس در مورد اشتباه راموس که منجر به اعلام پنالتی به ضرر رئال شد گفته بود:" با راموس در طول هفته گذشته بارها صحبت کردم و به او گوشزد کرده بودم که نباید مرتکب اشتباه فردی شود؛ چون اتلتیکو استاد استفاده از این فرصت هاست ولی متاسفانه او یک کنترل اشتباه داشت؛ در حالیکه می توانست توپ را دور کند. راموس هم مثل هر بازیکنی از اشتباهاتش درس خواهد گرفت."

راموس که امروز در کمپ تیم ملی اسپانیا حضور یافته بود، در مصاحبه با خبرنگاران و در پاسخ به این انتقاد بنیتس گفت:" صحبت های بنیتس نه مرا نگران کرد و نه از شنیدنشان ناراحت شدم. همه ما، چه بازیکنان و چه مربیان، اشتباه می کنیم و هیچکس آگاهانه این کار را انجام نمی دهد.
بعد از اینکه اشتباه کردم و اتلتیکو صاحب پنالتی شد، خوشبختانه ناواس با یک مهار خوب اجازه گل شدن توپ را نداد و همه چیز تمام شد. پس اشتباه من تاثیری در نتیجه بازی نداشت و بهتر بود بدان پرداخته نمی شد.

از هر اشتباهی که تاکنون مرتکب شده ام، درس گرفته ام و سعیم در این بوده که دیگر تکرارشان نکنم. می دانم که اشتباه من با اشتباه رونالدو متفاوت است و یک مدافع، اشتباهش می تواند تاوان سنگینی داشته باشد. هنوز هم از اینکه دو امتیاز را از دست دادیم ناراحتم اما تاکید می کنم که اشتباه من در نتیجه پایانی بی تاثیر بود."

راموس در مورد علت عقب نشینی رئال در نیمه دوم گفت:" نیمه اول عالی بودیم. گل زدیم و کنترل همه چیز دست ما بود. فکر می کنم می توانستیم همان نیمه، کار را تمام کنیم. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و این اشکال کار ما بود. اتلتیکو در دقایق پایانی چون تنها یک گل عقب بود، فشار را بیشتر کرد و روی اشتباه ما به گل رسید. فکر می کنم در ابتدای نیمه دوم تمرکز نداشتیم و نتوانستیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم."


ویدیو مرتبط :
رافا بنیتس و شانس دوباره ای که پرس به او داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند راموس به انتقاد اخیر بنیتس


مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید به انتقاد اخیر سرمربی اسپانیایی‌اش از وی به خاطر دربی مادرید پاسخی تند و طعنه‌‌آمیز داد.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو راموس نشان داد که از اظهارات اخیر رافائل بنیتس درباره عملکرد وی در دربی مادرید متعجب و ناراضی است. بنیتس در مصاحبه‌ای که اخیراً با شبکه رادیویی کادنا سر اسپانیا داشته از سرخیو راموس به خاطر پنالتی که در دربی مادرید به اتلتیکو تقدیم کرد انتقاد و آن را تنها اشتباه تیمش در این بازی جلوه داد، هرچند که این پنالتی توسط آنتوان گریزمان به هدر رفت.

این اظهارنظر بنیتس راموس را ناراحت و او را به نشان دادن واکنش مجاب کرده است. راموس در پاسخ به انتقاد بنیتس گفت: اینکه درباره اشتباه من صحبت شود اشکالی ندارد، اما تعویض‌های تیم چطور بودند؟ همه ما اشتباه می‌کنیم، اما هیچ‌کسی این اشتباهات را عمدی انجام نمی‌دهد. نتیجه پایانی هیچ ربطی به اشتباه من نداشت. همه ما ممکن است از این دست اشتباهات را مرتکب شویم، فرقی نمی‌کند بازیکن باشیم یا مربی.

راموس ادامه داد: اشتباهاتی که من در دوران بازیگری‌ام مرتکب شدم به من چیزهای زیادی آموختند. اشتباهی هم که در دربی مرتکب شدم احمقانه بود، همین و فکر نمی‌کنم که لازم باشد بیشتر از این به آن پرداخته شود.

وی سپس به تعویض‌های نادرست بنیتس که خیلی‌ها آنها را مسبب متوقف شدن رئال در دربی می‌دانند اشاره داشت و تأکید کرد: زمانی که شما یک گل جلو هستید، احساس می‌کنید که بازی را تحت کنترل گرفته‌اید و به جای تثبیت پیروزی‌تان با زدن گل دوم به دنبال بازی دفاعی می‌روید و آن را می‌بندید تا از پیروزی‌تان دفاع کنید.

مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید همچنین تصریح کرد: این همان کاری بود که ما انجام دادیم و به اتلتیکومادرید اجازه داد بازی را به تساوی بکشاند. این تمام چیزی است که الان در رئال مادرید وجود دارد. چه خوب، چه بد یک نفر باید مسئولیت این وضعیت را قبول کند وگرنه زمان آن خواهد رسید که تیمش را عوض کند.