ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ دبیرکل فدراسیون‌فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی



اخبار اتهام امیر قلعه نویی به نبی


اخبار ورزشی - پاسخ دبیرکل فدراسیون‌فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به اتهام امیر قلعه نویى عنوان كرد سرمربى استقلال چون اطلاعاتش كامل نیست بی‌جهت تهمت زده است.

مهدى محمد نبی در گفت‌وگو با مهر پیرامون مصاحبه اخیر امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازى استقلال و تراكتورسازی پروژه نبى بود چرا كه كمیته استیناف راى محرومیت هواداران تراكتورسازی را تائید كرده بود و متعاقبا این بازی حساس باید بدون تماشاگر برگزار مى شد، گفت: این صحبت بی اساس درحالى مطرح شده است كه كمیته استیناف غروب چهارشنبه راى را صادر كرد و روزهای پنجشنبه و جمعه دبیرخانه فدراسیون فوتبال تعطیل بود از این جهت اصلا حكمى به دست من نرسید كه بخواهم به زعم آقایان آن را در كشوى میز كارم پنهان كنم.

وى در ادامه خاطرنشان كرد: روز شنبه دبیرخانه فدراسیون، حكم محرومیت تراكتورسازى از به همراه داشتن تماشاگرانش را به دست بنده رساند كه بلافاصله آن را امضا و ابلاغ كردم.

دبیركل فدراسیون فوتبال سپس به دیگر ادعاى قلعه نویى مبنى بر محرومیت تیموریان پرداخت كه در آن سرمربى استقلال گفته بود چگونه حكم آندو یكساعته اعلام شد. نبى در این مورد به خبرنگار مهر گفت: من از شنیدن این صحبت تعجب كردم چرا كه اصلا در آن برهه در ایران نبودم و این هادى آیت الهى بود كه حكم تیموریان را امضا كرد.

وى در پایان با ابراز ناراحتی از رواج قضاوت های یكطرفه خاطر نشان كرد: متاسفانه دوستان بدون دانستن جزئیات و داشتن اطلاعات كافی شروع به اظهار نظر می كنند و قاعدتا خروجى این نوع قضاوت تنها، تهمت بی اساس درباره دیگران است.  

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
اظهارات جالب دبیرکل فدراسیون در حاشیه کلاس داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون فوتبال: مذاکره با قلعه‌نویی کذب است/ کی‌روش می‌آید و کارش را از سر می‌گیرد



فدراسیون فوتبال: مذاکره با قلعه‌نویی کذب است/ کی‌روش می‌آید و کارش را از سر می‌گیرد

فدراسیون فوتبال با تکذیب مذاکره با گزینه‌های ایرانی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی تاکید کرد که کارلوس کی‌روش تا پایان قراردادش سرمربی تیم ملی ایران باقی خواهد ماند

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

.

پس از سفر کارلوس کی‌روش به پرتغال برخی سایت‌های خبری از خداحافظی همیشگی کی‌روش با فوتبال ایران خبر دادند و حتی این سایت‌ها با ارسال گسترده پیامک، این خبر را اعلام کردند.

این سایت‌ها همچنین از مذاکره علی کفاشیان با امیر قلعه‌نویی خبر داده‌اند اما امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا با رد این شایعه‌ها گفت: فدراسیون فوتبال به چنین پروژه‌سازی‌هایی عادت کرده و متاسفانه به محض اینکه سرمربی تیم ملی پایش را از ایران به بیرون می‌گذارد برخی سایتها چنین شایعه‌هایی را به منظور ضربه زدن به منافع ملی آغاز می‌کنند.

یکی از این سایتها مدعی شده آقای کفاشیان با آقای قلعه‌نویی مذاکره کرده که ما با وجود احترامی که برای آقای قلعه‌نویی و سوابق این مربی قائل هستیم این شایعه را تکذیب می‌کنیم. ضمن اینکه اصلا رییس فدراسیون فوتبال به دلیل جلسه کمیته فوتسال فیفا در ایران نیست که بخواهد با کسی مذاکره‌ای انجام دهد.

حسینی با تاکید بر بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران گفت: پیش از دیدار برابر ازبکستان، فدراسیون فوتبال بلیت سفر سرمربی تیم ملی را به پرتغال و بازگشتش به تهران فراهم کرده بود و مرخصی ایشان طبق هماهنگی با فدراسیون فوتبال بوده و در زمان مقرر سرمربی تیم ملی به ایران بازخواهد گشت.

وی افزود: با وجود اینکه فدراسیون فوتبال به دروغ‌پردازی‌های برخی رسانه‌های بی نام و نشان عادت کرده اما از این پس فدراسیون تمامی این اخبار کذب را تا احقاق حق پیگیری می‌کند. در مورد اخیر هم حتی اگر این سایت مذکور خبرش را از خروجی‌اش بردارد، پرینت این خبر و پیامکی که ارسال کرده موجود است و فدراسیون فوتبال از طریق مراجع قضایی نسبت به این خبرپردازی کذب اقدام می‌کند./ایسنا