ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویدال به دنبال جبران آبروی از دست رفته!


ملی پوش تیم شیلی در تلاش است با کار های خیر خواهانه آبروی رفته خود را جبران کند.

باشگاه خبرنگاران: به نقل از لاترسرا، آرتور ویدال ملی پوش تیم شیلی که در هفته ی اخیر به دلیل رانندگی در حال مستی و باطل شدن گواهینامه رانندگی اش نقل محافل شده است، به تازگی اعلام کرده پس از اتمام رقابت های کوپا آمریکا قصد دارد تمام حقوق وپاداشی که در این دوره از رقابت ها کسب می کند به خیریه اهدا کند.

گفتنی است: ویدال پس از آنکه مشخص شد در خونش 1/2 گرم الکل به ازای هر لیتر خون یافت شده است برای رهایی از زندان عذر خواهی حزن انگیزی از خود نشان داد.


ویدیو مرتبط :
عشق هر گز نمی میرد . جبران خلیل جبران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیدری: نمی‌دانم چرا مسئولان دست از سر توپ آل‌اشپورت برنمی‌دارند/ این اشتباه را صد برابر جبران می‌کنم



خسرو حیدری,رقابت سپاهان و استقلال,اشتباه خسروحیدری

حیدری: نمی‌دانم چرا مسئولان دست از سر توپ آل‌اشپورت برنمی‌دارند/ این اشتباه را صد برابر جبران می‌کنم

خسرو حیدری بازیکنی است که معمولا کم اشتباه می‌کند ولی او در بازی با سپاهان آن هم در دقایق ابتدایی مرتکب اشتباهی شد تا زردپوشان اصفهانی خیلی زود به گل برسند.

به گزارش  خبرآنلاین، نکته مهم اما واکنش امیر قلعه‌نویی نسبت به اشتباه حیدری بود و او در رختکن خسرو را بابت این اشتباه سرزنش نکرد. این موضوع برای بازیکن ملی‌پوش استقلال ارزش زیادی داشته و خسرو تاکید می‌کند که این اشتباه را در بازی‌های آینده جبران خواهد کرد. خسرو معتقد است که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به چند هفته زمان نیاز دارد.


حیدری ابتدا در مورد بازی به خبرآنلاین می گوید:«بله، بازی قشنگ بود ولی ما مستحق باخت نبودیم. ما خیلی زود گل خوردیم و این به خاطر اشتباهی بود که من انجام دادم. البته جای توجیه ندارد ولی کیفیت این توپ‌ها چندان مناسب نیست و وقتی می‌خواستم توپ را حرکت بدهم، به یکباره به زمین گیر کرد. البته باز هم می‌گویم که نمی‌خواهم بهانه بیاورم.»


او ادامه می دهد:«نمی‌دانم این توپ‌ها چه چیزی دارند که مسوولان دست از سر آن برنمی‌دارند و امسال هم باید با توپ‌های آل‌اشپورت بازی کنیم. تیم ملی ما به جام جهانی راه پیدا کرده و مطمئنا برای انجام بازی‌های لیگ برتر آن هم با کیفیت بالا، نیاز به توپ خوب و زمین‌های خوب داریم. این توپ‌ها وقتی می‌خواهد حرکت کند به زمین گیر می‌کند مگر اینکه توپ در حالت حرکت باشد تا بخواهید به آن ضربه بزنید.»


حیدری در پاسخ به این سوال که واکنش امیر قلعه‌نویی در رختکن چه بود تاکید می کند:«امیرخان به من گفت فدای سرت و این موضوع برای من خیلی ارزش داشت. مطمئن باشید این اشتباه را صد برابر جبران خواهیم کرد. قلعه‌نویی با این حرفش مرا شرمنده کرد و مطمئنا در بازی‌های آینده جبران می‌کنم.هواداران هم بعد از اشتباهی که انجام دادم مرا تشویق کردند و دست تک تک هواداران را می‌بوسم.»


او در مورد داوری بازی استقلال و سپاهان خاطرنشان می کند:«من فکر می‌کنم فغانی باید از اتفاقی که برای محسن قهرمانی پیش آمد استفاده می‌کرد. گرفتن چنین پنالتی‌هایی آن هم در شرایطی که تیم میزبان با یک گل عقب است واقعا ریسک بزرگی است. ما بعد از این اشتباه از لحاظ روحی افت کردیم ولی با این حال بچه‌ها دوباره برگشتند. با این حال معتقدم مسائل داوری تاثیرگذار بود.»/خبرآنلاین