ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی یاغی گذشته فوتبال از یاغی فعلی بد می‌گوید



اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال اروپا

پائولو دی‌کانیو، یاغی ایتالیایی فوتبال اروپا در دهه 90 و اوایل هزاره جدید، از ستاره عجیب و غریب باشگاه لیورپول می‌گوید.

به گزارش خبرآنلاین، بازیکن عجیب فوتبال ایتالیا که با عقاید مخصوص خودش شناخته می‌شود، در مورد سوپر ماریو نظرات جالبی دارد.

او  در مصاحبه ای با فاکس اسپورت گفت: «به عنوان یک مربی حرف می زنم. در مقعطی از فوتبالتان به این نتیجه می رسید که باید با هم تیمی ها بازی کنید و لحظات خوب و بد را تقسیم کنید. این کاری نیست که بالوتلی انجام می دهد. مربی های زیادی سعی کردند وی را تغییر دهند. مانچینی به مانند یک پدر برای او بود، اما حالا حتی حضور دوباره وی را در اینتر نمی خواهد. مورینیو به عنوان یک مربی که شناخت خوبی از بازیکنان دارد به سرعت فهمید که نمی تواند وی را تغیر دهد. »

او این را گفت و ادامه داد:«حالا دیگر ماریو کسی را ندارد که روی وی حساب باز کند. او هنوز جوان است و از لحاظ فیزیکی وضعیت خوبی دارد. اما او فردی است که هرگز تلاش نکرد از پتانسیل های خود استفاده کند.

 

گاهی در فوتبال فکر می کنید که باید به هر قیمتی توپ را به دست بیاورید و از سایرین انتظار دارید که برای شما بدوند و بازی کنند. اما فوتبال ورزشی گره خورده با از خود گذشتی و بازی تیمی است. منظور من رابطه نزدیک در خارج از زمین و مثلا در یک کافه نیست، در خصوص از خود گذشتگی در زمین صحبت می کنم. امیدوارم که او بازگردد اما فکر می کنم در شرایطی که او وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کند، بازگشت برایش دشوار باشد. به نظر او از فوتبال برای سلبریتی بودن استفاده می کند، نه برعکس این.»

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
‫سرنوشت یاغی های دنیای فوتبال از کانتونا تا رضاییان و نورافکن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یاغی‌های فوتبال ایران در یک تصویر!



اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال ایران

علیرضا نیکبخت واحدی اخیرا تصویر جالبی را در فضای مجازی منتشر نموده است.

در عکس زیر، برخی از بازیکنان ایرانی را مشاهده می‌کنید که در سال های اخیر با اظهارنظرها یا انتقال خود به تیم‌های سرخابی پایتخت حسابی جنجال به پا کرده‌اند. نیکبخت با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت: «با بازیكنان ٩٨ مشهد... خاطرات.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - جام نیوز