ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی سوشا سر به راه می شود


سوشا مکانی بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت، در دو هفته گذشته یکی از ارکان اصلی موفقیت تیمش بود.

ورزش سه: دروازه بان شماره یک پرسپولیس در هفته های پایانی لیگ به گلری مطمئن تبدیل شده که هواداران و کارشناسان نیز به او اطمینان کامل یافته اند.
 
سوشا مکانی در دو دیدار پیاپی برابر استقلال تهران و اهواز یکی از عوامل کسب نتیجه تیمش بوده که با عکس العمل های خود نقش ویژه ای در پیروزی تیمش داشته و البته باید گل اول دربی که به دلیل بارش باران و شرایط جوی به ثمر رسید را از کارنامه او فاکتور گرفت.
 
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس اکنون در مسیر موفقیتی که تیم برانکو در پیش گرفته، گام می گذارد و با این شرایط پانادیچ بعنوان مربی دروازه بانان این این تیم امیدوار است، شاگردش نقش ویژه ای در قهرمانی داشته باشد.

وقتی سوشا سر به راه می شود


ویدیو مرتبط :
سوشا مکانی: همین بلا را سال پیش سر علی دایی آوردند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لج بازی سوشا مکانی با علیرضا حقیقی سر عدد 6!



اخبار,اخبار ورزشی ,سوشا مکانی

دروازه بان فعلی و سابق پرسپولیس از دوستان بسیار نزدیک هم هستند و در تیم ملی رابطه خوبی دارند.

 اما به نظر می رسید قبل از اعزام تیم ملی به تاشکند سوشا مکانی به خاطر مصاحبه حقیقی، مدام به یکی از عکاس ها عدد 6 را نشان می دهد.

 

معمولا در اردوی تیم ملی رسم نیست که استقلالی ها و پرسپولیسی ها 4 و 6 نشان دهند اما مکانی یک روز پس از مصاحبه حقیقی که گفته بود: «پرسپولیسی بودن به نشان دادن عدد 6 نیست» چندین و چندبار جلوی دوربین عدد 6 را نشان داد. به نظر می رسید او از روی شوخی و برای در آوردن لج حقیقی چنین کاری می کند!


اخبار ورزشی - خبرآنلاین