ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت فوتبال ایران متأثر از حضور دلالان است/ آمدیم تا اهواز بدون استقلال نماند



 

سرمربی تیم استقلال , استقلال  , شهرداری یاسوج

 

مجید باقری‌نیا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در مورد شرایط استقلال صنعتی گفت: انتقال تیم به اهواز زمان زیادی برد و زمانی کار را آغاز کردیم که تنها دو هفته برای جمع کردن تیم فرصت داشتیم. در واقع کار را از صفر آغاز می‌کردم.

وی ادامه داد: به محض اینکه تست گرفته از بازیکنان تمام شد باید کار را در لیگ دسته اول آغاز می‌کردیم به همین دلیل مسابقات را خوب آغاز نکردیم اما در حال حاضر شرایط در حال بهتر شدن است.

این مربی در خصوص دیدار هفته هفدهم استقلال صنعتی مقابل شهرداری یاسوج عنوان کرد:‌ بازی سختی در پیش داریم. شهرداری یاسوج بازی‌های 3 هفته اخیر خود را واگذار کرده و شرایط سختی دارد و به راحتی از امتیازات این بازی نمی‌گذرد. ما هم خودمان را برای شرایط سخت آماده کردیم و امیدواریم مانند 3 هفته گذشته هم خوب بازی کنیم و هم به نتیجه لازم برسم.

باقری‌نیا در پاسخ به این‌ سؤال که با بازگشت استقلال اهواز به لیگ دسته اول برای تیمش مشکلی به وجود نمی‌آید، گفت: استقلال صنعتی به این دلیل به وجود آمد که فکر می‌کردند دیگر استقلال اهواز وجود ندارد. به همین خاطر مسئولان تلاش کردند تا شهر اهواز با این همه هوادار آبی‌دوست بدون استقلال نماند. خوشبختانه استقلال اهواز هم خوب نتیجه می‌گیرد و امیدوارم به لیگ دسته اول بازگردد.

سرمربی استقلال صنعتی ادامه داد: قطعا تیم را در لیگ دسته اول نگه می‌داریم. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و به مکان‌های بالاتر از رتبه یازدهمی هم صعود خواهیم کرد.

باقری‌نیا در ادامه گفت و گو با فارس در مورد دلالی در لیگ دسته اول، گفت: موضوعی که برای همه روشن است، دیگر تأیید من را نمی‌خواهد و این موضوع به طور حتم وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع در لیگ دسته اول پررنگ تر است، تأکید کرد: رنگش را خیلی نمی‌دانم اما می‌دانم چنین موضوعی صحت دارد و این طور که در موردش بحث می‌کنند، مشکلی را حل نمی‌کند.

باقری‌نیا یادآور شد: وقتی یک باشگاه 6-7 میلیارد سرمایه گذاری می‌کند تا به لیگ برتر برسد با تیمی که یک میلیارد سرمایه گذاری می‌کند، قابل قیاس نیست و شانس با تیمی است که خرج بیشتری می‌کند. فوتبال ما تحت تأثیر دلالی است و لیگ برتر و دسته اول و دوم در آن تفاوتی ندارد.

سرمربی استقلال صنعتی در مورد راهکارهای از بین رفتن دلالی در فوتبال گفت:‌ همه چیز باید قانونمند شود. امروز تبادل مربیان و بازیکنان در همه جای دنیا به وسیله مدیر برنامه انجام می‌شود و باشگاه‌ها مستقیما این کار را نمی‌کنند. ما هم باید قانونمند این کار را انجام دهیم تا هر کسی وارد این موضوع نشود و دست دلالان نیز از فوتبال بریده می‌شود.



ویدیو مرتبط :
گفتگو با مالک استقلال اهواز درباره وضعیت تیم(نود۲۷مهر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت دائمی ستاره استقلال از حضور در فوتبال ایران؟!



اخبار,اخبارورزشی,جاسم کرار

اظهارات اخیر جاسم کرار علیه فوتبال ایران می تواند وی را برای همیشه از بازی در فوتبال ایران محروم کند.

به گزارش جام نیوز، جاسم کرار پس از تکرار رفتارهای غیرحرفه ای از سوی فدراسیون فوتبال با سه جلسه محرومیت مواجه شد.

 بازیکن عراقی پس از این اتفاق علیه فوتبال و فدراسیون ایران مصاحبه و از کلمات ناپسندی استفاده کرد و از برنامه اش برای برنگشتن به فوتبال ایران خبر داد.

 در پی این مصاحبه، مدیرعامل استقلال، رئیس فدراسیون فوتبال و بسیاری از اهالی فوتبال و رسانه نسبت به توهین های کرار واکنش نشان دادند تا جایی که سایت باشگاه استقلال نیز مصاحبه ای از وی منتشر کرد که حاوی جملاتی متفاوت نسبت به مصاحبه قبلی بود. کرار مدعی شد که از حرف هایش بد برداشت شده و ایران کشور دومش است و به زودی نیز برمی گردد!

 در حالی که استقلالی ها تلاش می کنند مشکل تازه را حل کنند به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای پایان فوتبال کرار در ایران آغاز شده و او آخرین ماه‌های بازیگری‌اش را در لیگ برتر پشت ‌سر می‌گذارد.

 شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه بداخلاقی‌های کرار باعث شده مسئولان مربوطه وی را برای همیشه از حضور در ایران محروم کنند و از باشگاه‌های لیگ برتری بخواهند با این ستاره بداخلاق قرارداد امضا نکنند.

کرار با استقلال قرارداد دوساله دارد اما این احتمال وجود دارد که قرارداد این بازیکن فسخ شود!

 

 اخبار ورزشی  -  جام نیوز