ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت جسمانی شوماخر در ابهام



اخبار ,اخبار ورزشی,مایکل شوماخر

 

اخبار ورزشی - وضعیت جسمانی شوماخر در ابهام

پزشک های معالج مایکل شوماخر می گویند درباره وضعیت کلی او نمی توانند نظری دهند.

 از زمانی که مایکل شوماخر در پیست کوه های آلپ به همراه پسر 14 ساله اش اسکی کرده و دچار سانحه شده زمان زیادی می گذرد ولی هنوز پزشک های معالج او در بیمارستان گرونوبل فرانسه نمی توانند پاسخ مشخصی برای بهبودی او داشته باشند.

به گزارش « اکیپ »گروه پزشکی ای که وظیفه معالجه شوماخر را به عهده دارد در کنفرانسی خبری حاضر شدند تا درباره آخرین وضعیت شوماخر صحبت کنند. ابتدا این ژان فرانسوا پاین رییس این گروه بود که صحبت کرد: «فقط می توانیم بگوییم که وضعیت او همچنان خطرناک است».

مارک پنو، نائب رییس مرکز پزشکی گرونوبل هم فقط همین جمله را به زبان آورد. با این حال استفان شابارد پزشک مغز و اعصابی که شوماخر را جراحی کرده حرف های بیشتری برای گفتن داشت: «وقتی او را اینجا آوردند شرایطش مثل آدم وسواسی و به هم ریخته ای بود که اصلا نمی توانست به هیچ سوالی پاسخ دهد.

 

اختلال در رشته های عصبی اش به سرعت رو به تحلیل رفته بود و مجبود بودیم با حالتی اورژانسی او را جراحی کنیم تا هماتوم های درون – جمجمه ای اش را خالی کنیم. با این حال او هنوز هم از اختلالاتی مثل فشار خون بالا در جمجمه، اختلالات رشته های عصبی و ورم مغزی رنج می برد. او در حال حاضر در کمای مصنوعی به سر می برد و مشکل فشار درون جمجمه ای اش بسیار مهم است. شرایطش جدی است و فعلا نمی توانیم بیش از این چیزی بگوییم »

با توجه به اینکه مسئولان بیمارستان از همسر و دو فرزند شوماخر خواسته اند که به بیمارستان بروند به نظر می رسد دشواری کار از چیزی که تصور می شد فراتر رفته است. این گروه پزشکی در انتها با اشاره به این موضوع که صحبت کردن درباره اینکه شرایط او بهبود پیدا می کند یا نه، خیلی زود است گفتند:«فقط می توانیم ساعت به ساعت درباره شرایط او حرف بزنیم و غیر از این نمی شود کاری کرد».

اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت جسمانی بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جسمانی مایکل شوماخر



   اخبار,اخبار ورزشی,مایکل شوماخر
اخبار ورزشی - آخرین وضعیت جسمانی مایکل شوماخر

پزشک معالج شوماخر وضعیت او را در حال بهبود اعلام کرد.

مایکل شوماخر، دارنده هفت عنوان قهرمانی در فرمول یک چند روز پیش که برای اسکی به کوه‌های آلپ فرانسه رفته بود زمین خورد و به شدت از ناحیه سر آسیب دید.
 
روز سه‌شنبه این راننده 44 ساله آلمانی برای دومین بار زیر تیغ جراحان قرار گرفت. جان فرانسوا، پزشک شوماخر وضعیت او را رو به بهبود اعلام کرد.
 
او در نشست خبری گفت: وضعیت شوماخر نسبت به روزهای قبل بهتر شده است. اما نمی‌توانم بگویم که خطر از او رفع شده است. او به مراقبت بیشتری نیاز دارد. باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
اخبار ورزشی -  خبرگزاری ایسنا