ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وردربرمن مقصد بعدی داوری؟


سباستین ملیتز دروازه بان وردربرمن در پایان فصل از این تیم جدا می شود و شاید دنیل جانشین او شود

آی‌اسپورت: سباستین ملیتز دروازه بان وردربرمن در پایان فصل از این تیم جدا می شود و شاید دنیل جانشین او شود.

جدایی دنیل داوری از اینتراخت برانشوایگ نه تنها در سایتهای آلمانی بازتاب داشته و آنها به جدایی ستاره اینتراخت در پایان فصل اشاره کرده اند، بلکه سایتهای انگلیسی زیان هم اخبار مرتبط با دروازه بان تیم ملی را پوشش می دهند. سایت teamtalk در گزارشی با اعلام جدایی دنیل از اینتراخت در پایان فصل، نوشت: دروازه بان تیم ملی ایران به مدیران باشگاهش اطلاع داده که قراردادش را تمدید نمی کند. او هنوز مقصد بعدی اش را مشخص نکرده. دنیل در سال 2009 از ماینز راهی برانشوایگ شد و تا امروز 87 بازی برای این تیم انجام داده است. بیشتر بازیهای داوری در بوندس لیگای دو بوده ضمن آنکه او اولین بازی اش برای برانشوایگ را در سال 2010 انجام داد.

به این نکته هم اشاره کنیم در شرایطی که هنوز تکلیف تیم فصل آینده دنیل مشخص نشده، سایتهای آلمانی از جدایی دروازه بان وردربرمن در پایان فصل خبر دادند تا شایعه حضور دنیل در این تیم مطرح شود.


ویدیو مرتبط :
گزیده ای از سینمایی مقصد نهایی "سه بعدی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی



 

 

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی

 

درخواست مبلغ بالا برای صدور رضایت نامه پولادی، پرسپولیسی ها را از جذب او منصرف کرد.

به گزارش جام نیوز، مهرداد پولادی که پنج شنبه شب مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده بود به احتمال فراوان به استقلال می رود.

خبر رسیده که این بازیکن شب گذشته در باشگاه استقلال دیده شده و مذاکرات اولیه خود با این باشگاه بزرگ پایتخت را انجام داده است.

مسی ها پس از اینکه پولادی توافقات لازم با پرسپولیسی ها را انجام داد رقم بالایی را برای صدور رضایت نامه اش درخواست کردند که به نظر این اتفاق باعث شده تا پولادی سر از باشگاه استقلال در بیاورد.