ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش کی روش به ممنوع الخروج شدنش!



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال ایران

در آستانه برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش سر مربی تیم ملی به خاطر مشکلات مالیاتی ممنوع الخروج است .

 تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی 12 روزه عازم اتریش است سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش به علت مشکل مالیاتی در سالن سی آی پی فرودگاه امام خمینی ممنوع الخروج است .

این مسئله باعث عصبانیت اعضای تیم ملی فوتبال شده است.


کاروان تیم ملی در فرودگاه امام خمینی در بلاتکلیفی به سر می برد.

کی روش در فرودگاه گفت: اگر نبی دبیر کل فدراسیون بود این مشکل پیش نمی آمد.
وی سپس به محل اقامتش باز گشت.


اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
کیروش ممنوع الخروج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش ملی پوش پرسپولیس به ممنوع الخروج شدنش



اخبار,اخبار ورزشی,رضا حقیقی


 اخبار ورزشی - واکنش ملی پوش پرسپولیس به ممنوع الخروج شدنش؛ هواداران بدانید به خاطر یک ماشین و 150 میلیون تومان ممنوع‌الخروج شده‌ام

رضا حقیقی نسبت به ممنوع‌الخروج شدن خود در آستانه اعزام تیم ملی به اردوی اتریش ابراز نگرانی کرد.

رضا حقیقی درباره ممنوع‌الخروج شدنش از کشور اظهار داشت: بله این خبر درست است و برمی‌گردد به جریان ماشینی که به من دادند. حتی طرف حساب من روز گذشته به باشگاه رفته و با رحیمی حرف زده و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به نماینده من گفته ما 20 میلیارد بدهی مالیاتی داریم و حساب‌هایمان قفل است. یعنی هیچی به هیچی.

وی افزود: من از رحیمی به عنوان مدیری فوتبالی توقع داشتم حداقل به طرف حسابم یک امید بدهد من حتی نباید الان یک روز از تمرینات تیم ملی را از دست بدهم اما متاسفانه هیچ کس جوابم را نمی‌دهد. من توقع دارم باشگاه پرسپولیس به خاطر 150 میلیون تومان که برایشان پولی هم نیست مشکل من را حل کند تا خدای ناکرده این موضوع به فوتبال من در جام جهانی ضربه نزند.

حقیقی ادامه داد:‌اگر آقایان با این کارشان باعث شوند که من جام جهانی را از دست بدهم هیچ وقت نمی‌بخشمشان و خودشان باید جوابگو باشند.من یک سال زحمت کشیدم و تلاش کردم و بدون هیچ منتی پای پرسپولیس با تمام وجودم بازی کردم. اما این جوابش نیست. هواداران بدانید به خاطر یک ماشین و 150 میلیون تومان شنیده‌ام که ممنوع‌الخروج شده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این پول را خودت پرداخت نمی‌کنی، گفت: من در این باره حتی با رحیمی هم حرف زدم به خدا دستم خالی است. مطمئن باشید اگر پول داشتم به طرف می‌دادم تا حداقل ممنوع‌الخروج نشوم. من دوست دارم حداقل مسئولان پرسپولیس احساس مسئولیت کنند. آیا آنها قبول دارند من بازیکنشان هستم یاخیر، به نظرم همه چیز امشب معلوم می‌شود که واقعا حکم جلب من را گرفته‌اند و ممنوع‌الخروج شده‌ام یا خیر.

 وی در پاسخ به سؤال دیگری که چرا امروز اقدامات لازم را انجام ندادی، یادآور شد: الان چه کار می‌توانم بکنم. برای یک کار اداری اگر طرف حکم جلب من را گرفته باشد و من را ممنوع‌الخروج کرده باشد به نظر شما اگر من امروز پیگیر بودم این مشکل حل می‌شد؟ طرف 6 ماه است که پولش گیر است مشکلات دارد. 10 بار به باشگاه گفتم و از رحیمی توقع دارم به این موضوع رسیدگی کند اینکه عین خیال بعضی‌ها نیست برایم خیلی گران است.

 این بازیکن خاطرنشان کرد: آقایان اگر من بازیکن پرسپولیس هستم مشکلم را حل کنید اگر هم من بازیکن شما نیستم و من را قبول ندارید به من بگویید تا با باشگاه جدیدم صحبت کنم و از آنها بخواهم پول من را بدهند. در دو راهی عجیبی گیر کردم و واقعا این موضوع به من ضربه روحی زده. من هرگز دوست ندارم با این مسائل جام جهانی را از دست بدهم و همین جا باز هم از رحیمی می‌خواهم که مشکل من را برطرف کند.

رضا حقیقی در پایان در مورد اینکه گفته می شود این چک متعلق به پسر رویانیان است، گفت: من کاری به این حرف ها ندارم. چکی که گرفتم متعلق به باشگاه پرسپولیس است.
  اخبار ورزشی - فارس