ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش کواچ به پیروزی 3 بر 2 برابر آمریکا/ اظهار نظر سرمربی آمریکا درباره ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی والیبال ایران و آمریکا

 

اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان
کواچ: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند باز هم می‌توانند راحت ما را شکست دهند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند باز هم می‌توانند مانند دیدارهای اخیر ما را شکست دهند اما اینگونه نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس اسلوبودان کواچ پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در رقابت‌های قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: روزی که شرایط خوبی داریم می‌توانیم برابر هر تیمی خوب ظاهر شویم وقتی پاسور ما توپ را به خوبی پاس می‌دهد ما می‌توانیم سریع بازی کنیم و عملکرد عالی داشته باشیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم کمی با تاخیر آمریکا را متوقف کردیم. در جریان بازی کمی عقب‌نشینی کردیم و همین موضوع باعث شد دریافت‌های آمریکا بهتر شود. چند دفاع هم داشتیم که کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته چند بار با آمریکا بازی کردیم و همیشه بازنده بودیم امروز هم آنها فکر می‌کردند می‌توانند راحت ما را شکست دهند اما اینگونه نشد. در آخر بازی کمی دچار مشکل شدیم و با سختی آمریکا را شکست دادیم.

 

---------------------------------

 
اسپرو: پاسور خوب و دریافت عالی عامل پیروزی ایران بود/ قلبم شکست

سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: پاسور خیلی خوب و دریافت‌های عالی در تیم ایران موجب شد آنها مقابل ما به پیروزی برسند.

به گزارش فارس جان اسپرو پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: واقعا به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از واگذاری دو ست به بازی برگشتند اما قلبم شکست که در ست پنجم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در ست سوم خیلی خوب شدند و به بازی برگشتند. آرزو می‌کنم برای بازی بعدی هم شرایط همینگونه باشد و بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصت خیلی خوبی است تا تیمم رشد کند ما مثل سابق سرعت و تاثیر‌گذاری کافی را نداریم و باید بیشتر کار کنیم اما باید اذعان کنم که ایران امروز والیبال عالی‌ای را از خود به نمایش گذاشت. آنها پاسور خیلی خوبی دارند و در دریافت‌ها هم کم‌نقص ظاهر شدند که همین موضوع عامل پیروزی آنها بود.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
۲۸-اظهار نظر سیاستمداران آمریکا جهت اشغال فلسطین!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر سرمربی آمریکا بعد از پیروزی مقابل ایران



اخبار,اخبارورزشی,بازی ایران وآمریکا


 اخبارورزشی - پس از صعود به فینال لیگ جهانی والیبال
سرمربی آمریکا: احساسی‌تر از ایران بازی کردیم!

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از پیروزی مقابل ایران و راه‌یابی به فینال لیگ جهانی گفت: برخلاف همیشه مقابل تیم احساسی ایران با احساس خود بازی کردیم و پیروز شدیم.

به گزارش جام جم ورزشی، جان اسپرا سرمربی تیم ملی آمریکا پس از پیروزی مقابل ایران و راه‌یابی به فینال لیگ جهانی اظهار کرد: تمام بازیکنانمان عالی بازی کردند. وقتی یک تیم عالی بازی می‌کند شکست خوردن محال می‌شود. ما در سرویس خیلی خوب بودیم. عالی پاس دادیم و یک نمایش سطح بالا از والیبال را نشان دادیم.

وی افزود: ما روی سرویس‌های پرشی خیلی کار کرده بودیم. بازیکنان من خیلی خوب سرویس زدند. حتی بازیکنان جوان‌تر ما هم عالی بازی کردند. ما می‌خواستیم در این بازی خیلی قدرتمند و احساسی بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا تأکید کرد: ایران همیشه احساسی بازی می‌کند اما ما آمریکایی‌ها اینگونه نیستیم. ما می‌خواستیم امروز با روحیه و احساسی قوی بازی کنیم و خوشبختانه موفق شدیم که احساسی‌تر از ایران بازی کنیم.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید فینال خوبی را شاهد خواهیم بود. مهم نیست با برزیل یا ایتالیا روبرو شویم. مهم اینست که شاهد یک بازی بسیار خوب از آمریکا خواهید بود.
اخبار ورزشی - جام جم ورزشی