ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش کواچ به شکست 3 بر صفر برابر ایتالیا / اظهار نظر سرمربی ایتالیا درباره ایران



اخبار,مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014

اخبار ورزشی - مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
کواچ: در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم/ از حالا به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مجموع در مسابقات لیگ جهانی 2014 نتیجه خوبی گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر صفر برابر ایتالیا اظهار داشت: من معتقدم از دیروز بهتر بازی کردیم، اما این مقدار کافی نبود و ما باز هم اشتباه‌های زیادی داشتیم، البته این مسابقات در بالاترین سطح است و این شرایط و نوسان طبیعی است.

وی با بیان اینکه ایتالیا در خاک خودش برای کسب مدال برنز مقابل ما ایستاد، ادامه داد: این مسابقات و این سطح را تا به حال بازیکنانم تجربه نکرده‌اند. ما در مجموع نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. به مرحله نهایی صعود کردیم و به آن هم اکتفا نکردیم و به جمع چهار تیم برتر نیز راه یافتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: در این حالی است که دومین بار است که لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و سایر تیم‌ها هر کدام قدمت زیادی در لیگ جهانی دارند. ما باید در مسابقات آخر بعضی چیزها تغییر می‌دادیم، البته در این مرحله ما چند نفر را نیز تغییر داده بودیم، چرا که مجبور بودیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: از امروز برای مسابقات قهرمانی جهان تلاش می‌کنیم و تنها به آن فکر می‌کنیم؛ مسابقاتی که اهمیت آن خیلی زیاد است. من بازیکنان خوب و تیم قدرتمندی دارم. این مسابقات خیلی سخت و طولانی بود و بازیکنانم تجربه خیلی خوبی در این رقابت‌ها کسب کردند.

 

------------------------

 

بروتو: رویارویی ایران و ایتالیا در رده‌بندی از بداقبالی بود/ ایران واقعاً قدرتمند است

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: این واقعاً بد اقبالی بود که ایران و ایتالیا در رده‌بندی با هم بازی کنند، چراکه هر دو شانس حضور در فینال را داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مائورو بروتو پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ایران اظهار داشت: از پیروزی برابر ایران بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بودم که بتوانیم ایران را در این مسابقه شکست دهیم. اصلاً فکر نمی‌کردم و مطمئن نبودم که بتوانیم ایران را با این نتیجه شکست دهیم.

وی ادامه داد: ایران در این مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشت و واقعاً به یک تیم قدرتمند شده است. ایران تیم خطرناکی برای ما در این مرحله بود. آنها توانستند برزیل را شکست دهند و روسیه را تا مرز شکست ببرند و یک امتیاز از روسیه گرفتند که منجر به حذف آنها از لیگ جهانی شد که این کار خیلی بزرگ و غیرقابل انکاری است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا خاطرنشان کرد: همین موضوع ما را نگران کرده بود؛ ایران خیلی با انرژی بازی می‌کند و یک والیبال مدرن را به نمایش می‌گذارد. این واقعاً بد اقبالی بود که ایران و ایتالیا در رده‌بندی با هم بازی کنند، چراکه هر دو شانس حضور در فینال را داشتند.
اخبار ورزشی  - فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫شکست والیبالیست‌های ایران برابر ایتالیا در نخستین گام‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کواچ به پیروزی 3 بر 2 برابر آمریکا/ اظهار نظر سرمربی آمریکا درباره ایران



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی والیبال ایران و آمریکا

 

اخبار ورزشی - والیبال قهرمانی جهان - لهستان
کواچ: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند باز هم می‌توانند راحت ما را شکست دهند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند باز هم می‌توانند مانند دیدارهای اخیر ما را شکست دهند اما اینگونه نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس اسلوبودان کواچ پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در رقابت‌های قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: روزی که شرایط خوبی داریم می‌توانیم برابر هر تیمی خوب ظاهر شویم وقتی پاسور ما توپ را به خوبی پاس می‌دهد ما می‌توانیم سریع بازی کنیم و عملکرد عالی داشته باشیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم کمی با تاخیر آمریکا را متوقف کردیم. در جریان بازی کمی عقب‌نشینی کردیم و همین موضوع باعث شد دریافت‌های آمریکا بهتر شود. چند دفاع هم داشتیم که کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته چند بار با آمریکا بازی کردیم و همیشه بازنده بودیم امروز هم آنها فکر می‌کردند می‌توانند راحت ما را شکست دهند اما اینگونه نشد. در آخر بازی کمی دچار مشکل شدیم و با سختی آمریکا را شکست دادیم.

 

---------------------------------

 
اسپرو: پاسور خوب و دریافت عالی عامل پیروزی ایران بود/ قلبم شکست

سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: پاسور خیلی خوب و دریافت‌های عالی در تیم ایران موجب شد آنها مقابل ما به پیروزی برسند.

به گزارش فارس جان اسپرو پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: واقعا به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از واگذاری دو ست به بازی برگشتند اما قلبم شکست که در ست پنجم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در ست سوم خیلی خوب شدند و به بازی برگشتند. آرزو می‌کنم برای بازی بعدی هم شرایط همینگونه باشد و بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصت خیلی خوبی است تا تیمم رشد کند ما مثل سابق سرعت و تاثیر‌گذاری کافی را نداریم و باید بیشتر کار کنیم اما باید اذعان کنم که ایران امروز والیبال عالی‌ای را از خود به نمایش گذاشت. آنها پاسور خیلی خوبی دارند و در دریافت‌ها هم کم‌نقص ظاهر شدند که همین موضوع عامل پیروزی آنها بود.

اخبار ورزشی - فارس