ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش وزیر ورزش به اظهارات کی روش درباره لباس های تم ملی



اخبار ,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم ملی فوتبال

 

اخبار ورزشی - اگر در دستان من بود دایی، کریمی و مهدوی‌کیا را دعوت می‌کردم
کی‌روش: کریمی در قلب من است، من هم یک هوادار فوتبال ایرانم/با 2 بازیکن دیگر لیست را می‌بندم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: ۲۸ بازیکن داریم که یک یا دو بازیکن دیگر خارج از این بازیکنان هستند تا فهرست ما برای جام جهانی تکمیل شود.

 به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: روبه جلو حرکت می‌کنیم از 28 بازیکن دعوت شده هیچکدام مصدومیتی ندارند و همه چیز خوب است و تیم پشتیبانی هم خوب کار کرده است. امیدوارم که قبل از 18 می همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. به جز مسعود شجاعی و جهانبخش تا 26 می همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت بعد از آن خودمان را برای بازی در جام جهانی آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: نگرشی که ما به جام جهانی داشته باشیم از این اردو یا اردوی قبلی نیست و از ماه‌ها قبل برای آمادگی و عملکرد آبرومندانه در جام جهانی برنامه ریزی کرده ایم و تلاش کرده‌ایم از همان زمانی که من به ایران آمده‌ایم اگر می‌خواهیم مقابل بهترین تیم ها بهترین بازی ها را داشته باشیم باید بهترین آماده سازی هم داشتیم ولی اکنون تنها راه این است که تمرکز داشته باشیم.

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار خارجی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی گفت: بوسنی تیم جوانی است و آرژانتین برای قهرمانی می‌آید وما هدف‌مان این است که رقابت مناسبی در جام جهانی انجام بدهیم و بجنگیم و بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد مقابله با سه نوع سبک مختلف از فوتبال در جام جهانی گفت: کاری که شما در شش سال انجام می‌دهید نمی‌توانیم در شش هفته انجام بدهیم. با آنگولا بازی می‌کنیم و مونته‌نگرو بازی می‌کنیم و نهایتا خودمان را برای بازی با نیجریه آماده می‌کنیم. در حال حاضر دغدغه‌ای نداریم و تجربه لازم را در این شرایط دارم.

وی ادامه داد: افراد معدودی هستند که سعی می‌کنند ما را به مخاطره بیندازند، ولی نمی‌توانند ما را از هدف‌مان دور کنند.

کی روش در مورد بنر حمایت از علی کریمی، گفت: من مشکلی ندارم  که هواداران اینجا حضور داشته باشند. در مورد پلاکاردها و تابلوها باید بگویم خودم هم یک هوادار فوتبال ایران هستم واحساساتم را با آنها تقسیم می‌کنم. اگر در دستانم بود دایی، مهدوی کیا، کریمی  را به تیم ملی دعوت می‌کردم.یک مطلب را مطمئن باشید اگر یک جا وجود داشته باشد آنجا در قلب من است که علی کریمی است اما زمانی است که باید رو به جلو حرکت کنیم و فصل جدیدی از فوتبال ایران داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۲۸ بازیکن داریم که یک یا دو بازیکن دیگر خارج از این بازیکنان هستند. لیست نهایی بازیکنان‌مان را با تلفیقی از این بازیکنان اعلام خواهیم کرد.

 

----------------------------------------------

 

 اخبار ورزشی - بیشترین حمایت خود را از تیم ملی انجام می‌دهیم
گودرزی: مشکل تیم ملی لباس‌ها نبود بلکه سرمربی است/ امیدواریم افشارزاده مدیرعاملی استقلال را بپذیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: لباس‌های تیم ملی مشکلی ندارد بلکه مشکل سرمربی است که امیدواریم با صحبت‌های مسئولان فدراسیون این موضوع برطرف شود.

به گزارش فارس، محمود گودرزی در حاشیه مراسم تجلیل از سرمربیان در خصوص حضور جانبازان و معلولان اظهار داشت: این افراد نماد اخلاق و ایثار هستند. در واقع آنها شهیدان زنده هستند که مهم‌ترین چیزی که با مشاهده آنها به فکرمان می‌رسد ایثار و جوانمردی است. حضور آنها در عرصه‌های مختلف ورزشی قابل قبول است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون آنها باشیم.

وی در مورد برگزاری مراسم تجلیل از سرمربیان استان‌های مختلف یادآور شد: همه جوان هستند و در رده پایه کار می‌کنند. اصلی‌ترین زحمت فوتبال بر عهده آنهاست و افراد گمنامی هستند که دیده نمی‌شوند. باید این مراسم تقدیر و تجلیل از آنها برگزار شود و تداوم هم داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص شرایط تیم ملی و آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام جهانی تاکید کرد: امیدواریم در اردوی دوم هماهنگی بیشتر شود و مشکلات برطرف شود. فدراسیون هم نظارت دقیق‌تری بر این مسائل داشته باشد و امکانات و تمهیدات لازم چیده شده است تا تیم ملی بتواند در این مسابقات نتیجه لازم را به دست آورد.

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از نتیجه تیم ملی در جام جهانی می‌کند، گفت: امیدواریم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دهند فارغ از نتیجه تلاش و زحمت بازیکنان مهم است. باید بعضی مسائل را قبول کنیم. بلندپروازی هم درست نیست. امیدوارم بازیکنان عملکردی در خور شأن ایران داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هیأت مدیره باشگاه استقلال چه زمانی معرفی می‌شود، تاکید کرد: تیمی در حال بررسی این موضوع است و به زودی این افراد معرفی خواهند شد.

وی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه افشارزاده گزینه اصلی برای مدیرعاملی استقلال است، گفت: صحبت‌هایی صورت گرفته و امیدواریم او این مسئولیت را بپذیرد. البته گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد مشکلاتی که سرمربی و بازیکنان تیم ملی در خصوص لباس‌ها اعلام کرده‌اند، گفت: لباس‌های تیم ملی مشکلی ندارند بلکه مشکل سرمربی تیم ملی است. امیدوارم با صحبت‌هایی که صورت می‌گیرد تجدید نظر حاصل شود. لباس‌های خوبی در اختیار تیم ملی قرار دارد و امیدواریم این مسئله که مطرح شده را فدراسیون با صحبت‌هایی که با سرمربی انجام می‌دهد برطرف کند.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
بازتاب گسترده اظهارات وزیر ورزش درمورد کی روش در پرتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر ورزش نام گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال را فاش كرد؛ مشکل تیم ملی كی روش است نه لباس ها



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبارورزشی - وزیر ورزش نام گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال را فاش كرد؛ مشکل تیم ملی كی روش است نه لباس ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: «لباس‌های تیم ملی مشکلی ندارد بلکه مشکل سرمربی است که امیدواریم با صحبت‌های مسئولان فدراسیون این موضوع برطرف شود.»

به گزارش جام نیوز، محمود گودرزی در حاشیه مراسم تجلیل از سرمربیان در خصوص حضور جانبازان و معلولان اظهار داشت: «این افراد نماد اخلاق و ایثار هستند. در واقع آنها شهیدان زنده هستند که مهم‌ترین چیزی که با مشاهده آنها به فکرمان می‌رسد ایثار و جوانمردی است. حضور آنها در عرصه‌های مختلف ورزشی قابل قبول است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های روزافزون آنها باشیم.»

 وی در مورد برگزاری مراسم تجلیل از سرمربیان استان‌های مختلف یادآور شد: «بسیار خشنود هستم که در جمع مربیان جوانی که امید و آینده ساز فوتبال کشور هستند، حضور دارم. البته در این جمع پیشکسوتانی هم هستند که معتقدم باید از تجربیات آنها استفاده حداکثری کرد.»

گودرزی فوتبال را رشته ای زیبا و جذاب توصیف کرد که بشر از آن برای ارتقاء سطح سلامتی اش بهره های بسیار برده است و افزود: «فوتبال معجزه ساخت دست بشر است که نیازمند پالایش است تا روز به روز بر جذابیت آن افزوده شود.»


وزیر ورزش و جوانان در خصوص شرایط تیم ملی و آماده‌سازی این تیم برای حضور در جام جهانی تاکید کرد: «امیدواریم در اردوی دوم هماهنگی بیشتر شود و مشکلات برطرف شود. فدراسیون هم نظارت دقیق‌تری بر این مسائل داشته باشد و امکانات و تمهیدات لازم چیده شده است تا تیم ملی بتواند در این مسابقات نتیجه لازم را به دست آورد.»

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از نتیجه تیم ملی در جام جهانی می‌کند، گفت: «امیدواریم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دهند. فارغ از نتیجه، تلاش و زحمت بازیکنان مهم است. باید بعضی مسائل را قبول کنیم. بلندپروازی هم درست نیست. امیدوارم بازیکنان عملکردی در خور شأن ایران داشته باشند.»

وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هیأت مدیره باشگاه استقلال چه زمانی معرفی می‌شود، تاکید کرد: «تیمی در حال بررسی این موضوع است و به زودی این افراد معرفی خواهند شد.»

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه افشارزاده گزینه اصلی برای مدیرعاملی استقلال است، گفت: «صحبت‌هایی صورت گرفته و امیدواریم او این مسئولیت را بپذیرد. البته گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.»

 وزیر ورزش و جوانان در مورد مشکلاتی که سرمربی و بازیکنان تیم ملی در خصوص لباس‌ها اعلام کرده‌اند، گفت: «لباس‌های تیم ملی مشکلی ندارند بلکه مشکل سرمربی تیم ملی است. امیدوارم با صحبت‌هایی که صورت می‌گیرد تجدید نظر حاصل شود. لباس‌های خوبی در اختیار تیم ملی قرار دارد و امیدواریم این مسئله که مطرح شده را فدراسیون با صحبت‌هایی که با سرمربی انجام می‌دهد برطرف کند.»
 اخبار ورزشی  - جام نیوز