ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش هواداران پرسپولیس به خداحافظی علی کریمی



اخبار,اخبارورزشی,خداحافظی‌ علی کریمی

 
 اخبار ورزشی - حاشیه در تمرین پرسپولیس
تجمع هواداران سرخ‌پوش در درفشی‌فر: علی کریمی، خداحافظی‌ات بر دشمنانت مبارک

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حمایت خود را از علی کریمی اعلام کردند اما پلیس این هواداران را سریعا متواری کرد.

به گزارش فارس، خداحافظی علی کریمی و نامه او برای هواداران پرسپولیس باعث شده تا پرسپولیسی‌ها به شدت از این بابت ناراحت باشند. از همین رو طبق قرار قبلی تعدادی از هواداران پرسپولیس که حدود 60 نفر بودند امروز به مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر آمدند.

آنها پلاکاردهای بزرگی در حمایت از علی کریمی با خود به مقابل ورزشگاه آورده بودند اما به دلیل حضور 10 مامور نیروی انتظامی نتوانستند تا پلاکاردهای خود را بیرون آوردند. برخی از این هواداران کاغذهای کوچکی در دست خود داشتند که روی آن نوشته بود "جادوگر خداحافظی تو بر دشمنانت مبارک باد"، "تو همیشه در قلب ما هستی".

این کار باعث شد تا تعداد دیگری از هواداران که در درفشی فر بودند از این رفتار ناراحت شوند. هواداران معتقد بودند الان وقت حاشیه سازی برای پرسپولیس نیست و همه باید به این تیم و خداحافظی کریمی احترام بگذارند. این هواداران قصد داشتند پلاکاردها و کاغذهای خود را مقابل ماشین‌های بازیکنان بگیرند اما نیروهای انتظامی آنها را متواری کردند و اجازه ندادند تا مقابل ورزشگاه بایستند.

یک خودروی پراید نیز کلیه عکس‌های کریمی را که با دایی در دوران فوتبالی‌اش انداخته بود به ماشین خود چسبانده بود و مقابل درفشی‌فر پایین و بالا می‌کرد.

البته برخی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس مقابل درب ورزشگاه اعلام کردند که هرگز از حمایت هواداران از کریمی ناراحت نیستند بلکه فقط دوست دارند افراد سودجو مابین هواداران به دنبال حاشیه سازی برای پرسپولیسی‌ها نباشند.
 اخبار ورزشی - فارس 


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به خداحافظی علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام علی کریمی برای هواداران پرسپولیس



پیام علی کریمی برای هواداران پرسپولیس

قبل از دیدار با پرسپولیس صورت گرفت؛
پیام علی کریمی برای هواداران پرسپولیس

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که لیگ سیزدهم را با پیراهن تراکتورسازی آغاز خواهد کرد، از هواداران تیم پیشین خود خواست هوای پرسپولیس را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کریمی در کد هواداری خود خطاب به پرسپولیسی ها نوشت: " زندگی من با شما هواداران پرسپولیس گذشته اما امسال هم در بین بامحبت‌ها و بامعرفت‌ها هستم، همان‌هایی که رنگشان سرخ و مرامشان عشق است. هوای پرسپولیس را داشته باشید. به امید دیدار."

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته نخست سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 22 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد./مهر