ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مورینیو به مرگ تیتو ویلانووا



اخبار ,اخبار ورزشی ,درگذشت سرمربی سابق بارسلونا

 

اخبار ورزشی - واکنش مورینیو به مرگ تیتو ویلانووا

درگذشت سرمربی سابق بارسلونا شوک بزرگی برای دنیای فوتبال بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ شب گذشته (جمعه) تیتو ویلانووا سرمربی سابق بارسلونا به علت بیماری سرطان در سن 45 سالگی درگذشت. ژوزه مورینیو که در زمان مربیگری اش در رئال مادرید با فروکردن انگشت در چشم تیتو، یکی از درگیری های معروف دنیای فوتبال را رقم زد، در واکنش به این اتفاق تلخ در توئیتر باشگاه چلسی نوشت: «مرگ تیتو ویلانووا برای دنیای فوتبال یک اتفاق غم انگیز است، همچنین برای بارسلونا، خانواده و دوستان او.»

او ادامه داد: «از طرف تمامی اعضای باشگاه چلسی، عمیق ترین تسلیت را در این زمان سخت اعلام می کنم.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
به یاد تیتو ویلانووا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مورینیو به مرگ تیتو ویلانوا


لحظاتی پیش توئیتر رسمی باشگاه چلسی پیغام تسلیت مورینیو به مناسبت مرگ تیتو ویلانوا را منتشر کرد

آی اسپورت: لحظاتی پیش توئیتر رسمی باشگاه چلسی پیغام تسلیت مورینیو به مناسبت مرگ تیتو ویلانوا را منتشر کرد

خبر مرگ تیتو ویلانوا جهان فوتبال را در شوک بزرگی فرو برده و واکنش های زیادی را در بین مربیان و بازیکنان و علاقمندان به فوتبال در پی داشته است. لحظاتی پیش توئیتر رسمی باشگاه چلسی پیغام مورینیو در مورد مرگ تیتو را منتشر کرد :

« امروز روز دردناکی برای فوتبال و برای بارسلونا است و مهمتر از همه برای دوستانو خانواده تیتو . از طرف خودم و تمام همکارانم در باشگاه چلسی در این لحظات سخت و دشوار ، مراتب تاسف عمیق خودم را به مناسبت مرگ تیتو ابراز می کنم »

این درحالی است که ساعاتی پیش در یک نشست خبری ، مورینیو ترجیح داده بود تا در مورد وضعیت تیتو اظهار نظر نکند. ماجرای حمله مورینیو به تیتو ویلانوا در پایان ال کلاسیکوی چند سال پیش را کسی فراموش نکرده است . لازم به ذکر است که در ابتدای فصل جاری سرانجام مورینیو بخاطر رفتار توهین آمیزش در قبال ویلانوا از وی عذرخواهی کرده بود.