ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مورینیو به درگذشت محمدعلی کلی


درگذشت محمدعلی کلی قهرمان مسلمان بوکس جهان از سوی سیاست مداران و ورزشکاران واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: درگذشت محمدعلی کلی قهرمان مسلمان بوکس جهان از سوی سیاست مداران و ورزشکاران واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

ژوزه مورینیو سرمربی جدید تیم فوتبال منچستریونایتد پس از شنیدن خبر درگذشت قهرمان بوکس جهان در صفحه اینستاگرامش پست زیر را منتشر کرد.

مورینیو در این اینستاپست خطاب به محمدعلی کلی نوشته است؛"در آرامش بخواب.... در کنار دیگر پادشاهان".

واکنش مورینیو به درگذشت محمدعلی کلی


ویدیو مرتبط :
محمدعلی کلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش زوکربرگ و محمدعلی کلی به اظهارات دونالد ترامپ



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل و بنیانگذار فیس‌بوک با انتقاد از اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره ممنوع شدن ورود مسلمانان به آمریکا گفت، مسلمانان همچنان بخشی از این جامعه اجتماعی اینترنتی هستند؛ در همین حال، بوکسور معروف و مسلمان آمریکایی، محمد علی کلی نیز به انتقاد از این اظهارات پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مارک زوکربرگ، رییس فیس بوک در مطلبی در صفحه خود در این وبسایت نوشت: من می‌خواهم حمایت خود را از مسلمانان در فیس بوک و سراسر جهان اعلام کنم. پس از حملات پاریس و حمله کالیفرنیا من می توانم ترس و هراس مسلمانان را بابت این مساله که ممکن است به خاطر اقدامات دیگران تحت پیگرد قرار گیرند، تجسم کنم. من از مردم در سراسر جهان می خواهم تا تسلیم بدبینی نشوند.

وی ادامه داد: اگر شما در فیس بوک هستید و یک مسلمان هستید، من به عنوان رییس فیس بوک از شما می‌خواهم تا به این مساله واقف باشید که شما همواره در این جامعه اینترنتی دارای جایگاه هستید و ما همواره از حقوق شما حمایت می‌کنیم و یک فضای امن و صلح آمیز برایتان ایجاد می‌کنیم.

رییس فیس‌بوک در ادامه مطلب خود نوشته است: من به عنوان یک یهودی یاد گرفته‌ام که باید در مقابل این حملات علیه تمام جوامع بایستم. اگرچه این حملات علیه شما نیست، علیه آزادی افراد است.

این اظهارات از جانب رییس فیس بوک در حالی مطرح شده که دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 خواستار منع ورود مسلمانان به داخل آمریکا شده است.

باجود این مساله که فیس بوک در برخی از مناطق جهان به ویژه خاورمیانه اقدامات فیلترینگ اجرا کرده و با انتقاد شدید مواجه بوده اما زوکربرگ تاکید دارد که این رسانه اجتماعی همچنان مامن تمامی مردم با ادیان و عقاید مختلف است.

در همین حال، محمدعلی کلی، بوکسور مسلمان سابق آمریکایی نیز از اظهارات ترامپ به شدت انتقاد کرد و در بیانیه‌ای با اشاره به حملات اخیر تروریستی گفت: من به عنوان کسی که هرگز فردی سیاسی نبودم، بر این باورم که رهبران سیاسی ما باید از جایگاه خود برای تفهیم مذهب اسلام و مشخص کردن این مساله بپردازند که قتل‌ها و کشتارهای از روی گمراهی، دیدگاه مردم را از اسلام واقعی منحرف می‌کند.

وی ادامه داد: من یک مسلمان هستم و در اسلام درباره کشتار مردم بیگناه در پاریس یا سن برناردینو یا جاهای دیگری از جهان سخنی نیامده است. مسلمانان راستین می‌دانند که خشونتهای بی رحمانه اسلام گرایان افراطی علیه مذهب ماست.

 

اخبار بین الملل - ایسنا