ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش ملی پوش ایرانی به پیشنهاد منچستریونایتد



اخبار,اخبار ورزشی ,منچستریونایتد

 

اخبار ورزشی - واکنش ملی پوش ایرانی به پیشنهاد منچستریونایتد

بازیکن ایرانی نایمخن هلند گفت: منچستر نه با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده و نه با مسئولان باشگاه و به نظرم پیشنهاد این باشگاه در همان حد گمانه‌زنی رسانه‌ها بوده است.

 علیرضا جهانبخش در فوتبال هلند روزهای متفاوتی را سپری می‌کند. از یک سو تیمش در آستانه سقوط در لیگ هلند قرار دارد و از سوی دیگر پیشنهادات تیم‌های مطرح اروپایی که رسانه‌ها از آن خبر داده‌اند.

بر همین اساس گفت و گویی را با مهاجم ایرانی نایمخن انجام دادیم که متن آن در زیر می‌آید:

**: از آخرین شرایط نایمخن برایمان بگو؟
برای بازی یکشنبه خودمان را آماده می‌کنیم. دو بازی دیگر برایمان در لیگ هلند باقی مانده که هر دو دیدارهای سختی محسوب می‌شود. در اولین دیدار باقی مانده باید یکشنبه آینده به مصاف توئنته رده سومی برویم و دیدار پایانی مان در لیگ هلند نیز با آژاکس صدرنشین است که برای قهرمانی تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد.

با این وضعیت امیدی به ماندن در لیگ برتر نیست، البته اگر در یکی از دو دیدار باقی مانده نیز به موفقیت برسیم، فکر می‌کنم حداقل برای دیدار پلی‌آف شانس داشته باشیم.

**: شرایط خودت چطور است؟
شرایط من هم از لحاظ فیزیکی و بدنی خوب است. امیدوارم همین روند تا حضور در اردوی تیم ملی برایم ادامه داشته باشد.

**: فکر می‌کنی بتوانی در دو دیدار باقی مانده فیکس باشی؟
رقابت در خط حمله نایمخن بسیار بالا و نزدیک است و تمرینات روزهای باقی مانده این موضوع را مشخص خواهد کرد.

**: بحث پیشنهادات تیم‌های مطرح اروپا به تو به کجا رسید؟ خبر جدیدی در این مورد داری؟
شاید در این شرایطی که نایمخن دارد، صحبت در خصوص این موارد درست نباشد و بهتر است تمام تمرکزم روی موفقیت تیمم در دو بازی آینده باشد. در کل خیلی خوب نیست بخواهم در حال حاضر در مورد پیشنهاداتم فکر کرده یا در خصوص آنها صحبت کنم.

از طرفی برای فصل آینده صحبت‌هایی نیز با مدیر برنامه‌هایم شده است.

**: اما این حق تو است که به دنبال پیشرفت در فوتبال اروپا باشی.
درست است اما اگر شرایط تیمی خوبی داشتیم شاید بهتر می‌توانستم به پیشنهاداتم فکر کنم اما در حال حاضر پرداختن به چنین موضوعاتی نزد هواداران و کادرفنی و مسئولان باشگاه چهره خوبی ندارد.

**: آیا مسئولان منچستر یونایتد هم با مدیربرنامه‌هایت صحبت کرده‌اند یا این فقط گمانه‌زنی روزنامه‌های اروپایی بود؟
منچستر نه با مدیر برنامه هایم صحبت کرده و نه با مسئولان باشگاه. البته چند تیم هلندی و یکی دو تیم از اطراف هلند نیز به من پیشنهاد داده‌اند. منچستر هم به نظرم در همان حد گمانه‌زنی رسانه‌ها بوده است. البته به شخصه برای آینده‌ای نزدیک به تیم‌های بزرگ و مطرح هلند هم فکر می‌کنم.

با این حال فکر می‌کنم به واسطه مدیرفنی جدید نایمخن که از بازیکنان قدیم آژاکس بوده صحبت‌هایی برای حضورم در این تیم شده که فعلاً از جزئیات آن خیلی اطلاعی ندارم. آژاکس هم از تیم‌های مطرح اروپاست اما در نهایت حضور موفق در جام جهانی و شرایط مناسب در این رقابت‌ها می‌تواند سرنوشت بسیاری از بازیکنان حاضر در این جام را تغییر دهد. بر همین اساس من هم تلاش می‌کنم تا با درخشش در برزیل آینده روشنی را برای خودم رقم بزنم.

**: به تیم ملی برسیم. حتماً می‌دانی که اردوی این تیم در آفریقای جنوبی با 10 بازیکن آغاز شد. چه ارزیابی از این موضوع داری؟
از طرفی 4 تیم در آسیا بازی داشتند و از طرف دیگر حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی به واسطه قوانین فیفا سخت و امکان‌ناپذیر بود. با این حال همین که اردوهای تیم ملی برای آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی آغاز شد، خوب بود. در نهایت اینکه بازیکنان بیشتری در ادامه به آن پیوستند و برنامه‌ها فعلا خوب پیش می‌رود. این شرایط بهتر از آن بود که کلا اردوها مثل اردوهای قبلی کنسل شود.

**: کی‌روش گفته بود که بازیکنان اروپایی چون از لحاظ فنی و آمادگی، به روز هستند و لزومی برای وجود آنها در اردوی آفریقای جنوبی وجود ندارد.
قصد مقایسه شرایط تمرینی را ندارم اما به واقع تمرینات باشگاهی ما در هلند هر روز پرفشار است و حتی روزهای قبل و بعد بازی نیز تمریناتمان پرفشار تر می‌شود و شاید کی‌روش بر مبنای این شرایط، این صحبت را مطرح کرده است. البته برگزاری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی می‌تواند برای بازیکنانی که در این اردو هستند به خاطر نزدیکی آب و هوای این کشور با برزیل برای آنها بسیار خوب باشد.

در نهایت اینکه موفقیت تیم ملی در جام جهانی بستگی به همین شرایط آماده سازی تیم ملی به خصوص آماده سازی بدنی دارد.

**: صحبت پایانی:
جام جهانی از همین حالا برای تیم ملی آغاز شده چون آماده سازی قبل از این رقابت‌ها برای تیم ملی بسیار مهم است و امیدوارم تدابیر بهتری برای هماهنگی تیم ملی اندیشیده شود.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
حامد صداقتی ملی پوش ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب مدافع ملی پوش به پیشنهاد عجیب استقلال



اخبار,اخبارورزشی, هاشم بیگ زاده

مدافع چپ تیم ملی می گوید استقلالی ها همانطور که گفتند او را نمی خواهند، حالا در رسانه ها اعلام کنند به این بازیکن نیاز دارند.

  برای هاشم بیک زاده مشتری ها پشت هم ردیف شده اند؛ ذوب آهن، ملوان، صبا، سایپا و حالا هم استقلال تهران! برای بیک زاده ای که تا چند روز قبل می گفتند کسی او را نمی خواهد، حالا مشتری زیاد است و این بار اوست که طنازی می کند. اما در این بین پیشنهاد استقلالی ها به او عجیب و غریب است. نزدیک به سه هفته قبل استقلالی ها اعلام کردند بیک زاده بازیکن مازاد است و می تواند به تیم جدیدی برود.

بهرام امیری در این باره گفت: «بیک زاده جزو بازیکنان تیم است اما متاسفانه همانند امیرحسین صادقی در لیست استقلال نیست و مازاد به حساب می آید.» این رفتار هاشم را بسیار ناراحت کرد. او توقع داشت حداقل باشگاه اول این مسئله را به خودش اعلام کند و سپس رسانه ها باخبر شوند.


اما حالا اتفاقات تازه ای افتاده و دوباره آبی ها سراغ بیک زاده را گرفته اند و می گویند او را می خواهند: «راستش در این چند روز تماس هایی بوده ولی فعلا نمی خواهم چیزی را باز کنم.» اما بیک زاده هنوز از رفتار استقلالی ها دلخور است؟ «من استقلالی ام و به این باشگاه علاقه دارم ولی متاسفانه با من رفتار خوبی نشد. اگر من را نمی خواستند باید تو رویم می گفتند به تو نیازی نداریم. آن وقت من هم می گفتم مخلص تان هستم و می رفتم اما در رسانه ها فهمیدم که من را نمی خواهند.

 

چند نفر از دوستانم هم تماس گرفتند و گفتند هاشم باشگاه تو را نخواسته. این رفتارها نه در شان من بود و نه در شان باشگاه استقلال.» هاشم با گلایه ادامه می دهد: «از روز اول که چیزی نگفتند. بعد از من خواستند به باشگاه بروم. رفتیم حرف هایمان را زدیم و به توافق نسبی هم رسیدیم. در حالی که منتظر بودم زمان امضای قرارداد را به من اعلام کنند، ناگهان گفتند بیک زاده را نمی خواهیم. چند هفته من را بلاتکلیف گذاشتند، این رسمش بود؟ باعث شدند من بعضی پیشنهادها را رد کنم. فکر کنم باید همان روز می رفتم و می گفتم رضایتنامه ام را بدهید.»

بیک زاده در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد دیگر بازیکنان باعث شده تا مظلومی و استقلال دوباره سراغت بیایند، می گوید: «من که از این چیزها خبر ندارم. ولی همان موقع که من را نخواستند فهمیدم چون دو بازیکن گرفته اند من را نمی خواهند. حالا من دیگر نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده که دوباره سراغ من آمده اند. اگر چیزی که می گویید درست باشد، این رفتار خوب نیست. هر بازیکنی باشد از این شرایط ناراحت می شود. این که یکی دیگر را تست کنند و وقتی جواب نگرفتند، دوباره سراغ من بیایند. امیدوارم که این شایعات درست نباشد.»

هاشم در پاسخ به این سوال که احتمال بازگشت شما به استقلال وجود دارد، جواب می دهد: «استقلالی ها که من را نخواستند. الان هم چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده اند. من ندیدم کسی این حرف را زده باشد. اگر من را می خواهند همانطور که گفتند بیک زاده را نمی خواهیم، به همان شکل هم بگویند به این بازیکن نیاز داریم. نمی خواهم از الان حرفی بزنم و همه چیز را به روزهای آینده موکول می کنم.»
 
 اخبار  ورزشی  - خبرآنلاین