ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش فرشته کریمی به توهین استقلالی‌ها


پس از آنکه فرشته کریمی اعلام کرد پرسپولیسی است، هواداران استقلال در فضای مجازی به سراغش رفتند.

مشرق: پس از آنکه فرشته کریمی اعلام کرد پرسپولیسی است، هواداران استقلال در فضای مجازی به سراغش رفتند.

او چند هفته بعد از این اتفاق، در واکنش به توهین ها می گوید: «یکی دو شب به من توهین کردند. من اولش متوجه نشده بودم. خبرنگاران به من گفتند. بعد از آن دیدم که توهین هایی شده است. مجبور شدم آنها را بلاک کنم.»

فرشته کریمی توضیح می دهد: «این اصلا کار درستی نیست. من اگر می گفتم استقلالی ام چه؟ پرسپولیسی ها باید به صفحه ام حمله می کردند؟ باید یک مقدار فرهنگ کار در فضای مجازی را بیشتر کنیم و بعد چنین برنامه هایی را روی گوشی مان نصب کنیم. بالاخره از قدیم گفته اند ایرانی ها با فرهنگ هستند. من خودم این را قبول دارم ولی واقعا نمی دانم چرا در فضای مجازی این اتفاق می افتد. البته تعداد این آدم ها کم هستند. من دیدم 3،4 نفر بودند که آنها را بلاک کردم و دیگر نتوانستند حرف بزنند. البته ما باید نیمه پر را هم ببینیم. در همین ماجراها خیلی از طرفداران استقلال از من حمایت کردند و به من دلگرمی دادند. نباید بگوئیم چون 4،5 نفر توهین کردند، همه بد هستند.»


ویدیو مرتبط :
(انامجنون الحسین)واکنش شنیدنی حاج محمود کریمی به توهین عباسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرشته کریمی به حمله استقلالی‌ها


حضور فرشته کریمی در برنامه نود، باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای او شده است.

خبرآنلاین: فرشته کریمی در برنامه نود از علاقه‌مندی های خود در دنیای فوتبال گفت. او خیلی ساده اعلام کرد که پرسپولیسی است. احتمالا این بانوی قهرمان، فکرش را هم نمی‌کرد که این صحبت ساده‌ او، باعث این شود که عده زیادی به صفحه او در اینستاگرام حمله کنند.

تعداد زیادی از استقلالی‌ها، زیر عکس‌های او با پیراهن تیم ملی کامنت‌هایی گذاشته‌اند و پرسپولیسی ها هم جواب آن ها را داده اند که این کامنت ها در نهایت منجر به توهین شده است. این اقدام باعث شده او تاکنون 3 تا از عکس‌های خود را از اینستاگرامش پاک کند.

این اقدام، بسیار پر سابقه است. بارها و بارها این مساله در مورد افراد مختلف پیش آمده است و معلوم نیست این شکل توهین، از کجا سرچشمه می‌گیرد. در هر صورت فرشته کریمی یک بازیکن فوتسال ملی‌پوش است و برای نام ایران افتخار آفریده است. اگر او علاقه‌اش در دنیای فوتبال ، چیزی به جز علاقه ما باشد، نباید به بدترین شکل به او توهین کنیم.