ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش طالب لو به اظهارات حاشیه ساز رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال  ایران

دروازه بان استقلال گفت: اینکه بازی کردن من به خاطر مسائل فنی بوده یا انگیزه باید کادرفنی پاسخ بدهد.

 وحید طالب لو در رابطه با اینکه در اولین تجربه بازی اش در دوره جدید بازگشت به استقلال استرس داشتی یا خیر، اظهار داشت: به خاطر تجربه ای که من قبلا در همین استقلال کسب کردم، استرسی نداشتم. خوشحالم که حداقل این قرار گرفتن من درون دروازه استقلال بعد از چند سال با برد همراه بود. اتفاقا برد خیلی شیرینی هم بود زیرا در دقایق پایانی به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: بازی اصلا سرد نبود و به نظر استقلال خیلی بازی خوبی انجام داد. موقعیت های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم در طول بازی از آنها استفاده کنیم اما خدا را شکر می کنم که مزد زحماتمان را گرفتیم.

دروازه بان استقلال درباره اینکه گفته می شود این تیم شانس می آورد و در دقایق پایانی به گل می رسد، تصریح کرد: به نظرم شانس وجود دارد اما مهم این است که یکدلی شانس می آورد. یکی از فاکتورهای مهم این است که  تیم ما یکدل هست و شانس هم به ما رو می کند.

وی در خصوص اینکه برخی بازی کردن او مقابل پیکان را بیشتر از مسائل فنی به خاطر انگیزه رویارویی با برخی از بازیکنان حریف می دانستند، گفت: همانطور که کادرفنی اعلام کرده بود هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و مهم برای بازی کردن یک نفر قالب تاکتیکی تیم حریف هست. بحث آسیب دیدگی ام 2 روز قبل از بازی بود و بهبود پیدا کرده بودم. همین باعث شده تا رقابت سالمی به وجود بیاید و بازیکنان بهتر تمرین کنند. حالا اینکه بازی کردن من به خاطر مسائل فنی بوده یا انگیزه باید کادرفنی پاسخ بدهد.

طالب لو در ادامه در خصوص صحنه ای که او در ابتدای بازی به رحمتی دست نداد و با واکنش دروازه بان پیکان در اینستاگرام همراه بوده است، گفت: تیم ما نیاز به آرامش دارد و به خاطر همین من نمی خواهم با صحبت کردن درباره این مسائل جزیی تیمم را وارد حاشیه کنم. من ترجیح می دهم که به صحبتهای اینستاگرامی آقایان پاسخ ندهم.

وی در پایان درباره ادامه لیگ افزود: فرصت خوبی تا بازی با گسترش فولاد باقی مانده و باید با همین همدلی جلو برویم و در بالای جدول بمانیم.

 اخبار  ورزشی  -  کاپ


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان فاجعه رحمتی و طالب لو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رحمتی به جذب طالب لو


مهدی رحمتی از شنیدن خبرجذب طالب لو خوشحال نیست و به نزدیکانش صراحتا گفته چنانچه این دروازه بان دوباره به استقلال بیاید او راهی تیم های دیگر خواهد شد...

قدس آنلاین: مهدی رحمتی ازسال ها پیش با وحید طالب لو رابطه خوبی ندارد وهمواره سعی کرده با دروازه بان سال های پیش استقلال رودرروی نشود. این روزها اما گفته می شود که نام این دروازه بان درلیست بازیکنان جدید استقلال است.

یعنی قلعه نویی قصد دارد طالب لو را هم مانند نیکبخت که فوتبالش تمام شده بود احیاء کند. حال اینکه قلعه نوی می تواند یا نمی تواند مشخص نیست. اما مهم ترازاین سوال واکنشی است که مهدی رحمتی پس از شنیدن خبرجذب طالب لو نشان داده. رحمتی وقتی باخبرمی شود که طالب لودرلیست قلعه نویی به یکی از نزدیکان ندا می دهد که هرگز یک دقیقه هم دراستقلال نخواهد ماند.

دروازه بان استقلال به همین سبب با قلعه نویی به اختلاف هم خورده بود و پیش بینی می شود ناگهان سراز پدیده و دیگر تیم های خواهانش دربیاورد. به نظرمی رسد قلعه نویی باید از میان رحمتی و طالب لو یکی را انتخاب کند.