ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش تمسخر آمیز فیگو به سخنان مارادونا



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال واکنشی تمسخرآمیز به سخنان مارادونا داشت و تاکید کرد که بهتر است اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین سکوت اختیار کند.

به گزارش ایسنا، دیگو آرماندو مارادونا در اظهارنظری جالب گفت که اگر شاهزاده علی بن حسین اردنی به عنوان ریاست فیفا انتخاب شود او این شانس را دارد که نائب رئیس فیفا شود.

این سخنان مارادونا بسیاری را شگفت زده کرد و در این میان نیز بعضی هستند که سخنان اسطوره فوتبال آرژانتین را تمسخرآمیز می دانند که یکی از آنها لوئیس فیگو پرتغالی است.

فیگو که خود یکی از نامزدهای کسب ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بود، این گونه به سخنان مارادونا واکنش نشا داد: بعضی از افراد هستند که وقتی سکوت می‌کنند به شاعر تبدیل می‌شوند اما بعضی دیگر تنها زمانی که خواب باشند می توانند برای جامعه مفید باشند.

اشاره فیگو به این است که مارادونا بهتر است که خواب باشد تا چنین سخنانی را بر زبان نیاورد. او در ادامه سخنان خود به ستایش از مارادونا به عنوان یک بازیکن پرداخت و گفت: من اصلا با سخنان مارادونا موافق نیستم. مارادونا بازیکن بسیار بزرگی است. من دوست دارم همین صورت از مارادونا در ذهنم باقی بماند نه مارادونا دیگری.

اسطوره فوتبال آرژانتنین هم در واکنش به سخنان فیگو گفت: من به فیگو احترام می گذارم اما این دلیل نمی‌شود که حرف های او را قبول داشته باشم.

مارادونا از مخالفان سرسخت بلاتر بود و دوست داشت که شاهزاده اردنی در این انتخابات به پیروزی برسد. او بارها سخنانی را در تایید بن حسین و رد بلاتر بر زبان آورد و معلوم شد که او چرا می خواهد از بن حسین حمایت کند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تمسخر آمیز ( سیمپسون )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش صابری به سخنان توهین‌آمیز یک نماینده مجلس درباره نابینایان



اخبار,اخبار اجتماعی,علی صابری

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران سخنان یکی از نمایندگان مجلس درباره نابینایان را توهین‌آمیز تلقی کرد و خواستار شکایت شورا شد.

 علی صابری صبح امروز سه شنبه در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سخنان دو تن از نمایندگان مجلس در حین اصلاح بند 6 ماده قانون انتخابات گفت: ادبیات مخالفان بسیار نادرست بود که حتی شرم دارم آنها را تکرار کنم.

وی با بیان اینکه رسایی با استفاده ازکلمه نابینایان متلکی به هیات رییسه عنوان کرد، گفت: مخالفان مخالف حضور نابینایان در انتخابات بودند که برهمین اساس علاوه بر اینکه ماهیت استدلال آنان دچار مشکلات، ادبیات توهین‌آمیز و شرم‌آوری بود، از تکرار آن هم معذورم.

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای کاتب نماینده مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی داشته درخصوص نابینایان که در توییتر آمده، گفت: با استفاده از بند ب قانون نظارت بر نمایندگان مجلس خواهشمندم هیات رییسه شورا مراتب اعتراض خود را به این لحن توهین‌آمیز ارائه کند و به آقای کاتب می‌گویم که مجتبی شاکری‌ها در جبهه چشم‌هایشان را از دست داده‌اند تا شما بتوانید نماینده مجلس بشوید.

صابری افزود: مجتبی شاکری و بنده عضو نابینای شورا هستیم که باید شورا درخصوص این لحن توهین‌آمیز وارد شود.

اخبار اجتماعی - ایسنا