ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

والیبالیست‌های ایران به نیمه نهایی رسیدند



والیبال جام ملت‌های آسیا,نتایج والیبال جام ملت‌های آسیا

والیبال جام ملت‌های آسیا؛
والیبالیست‌های ایران به نیمه نهایی رسیدند

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل تیم لبنان به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا 2013 امارات صعود کرد. تیم ایران برای رسیدن به فینال جام هفدهم، در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه به مصاف ژاپن می‌رود.

به گزارش مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال جام ملت‌های آسیا امروز جمعه در شهر دبی امارات در جریان است که در دومین دیدار این مرحله تیم ملی والیبال ایران از ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف تیم لبنان رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 17 شکست بدهد.

شاگردان ولاسکو در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن می‌روند. ژاپن در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 26 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 16 برابر تایلند به پیروز دست یابد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در کشور امارات در حال برگزاری است که در دیگر دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی استرالیا به مصاف کره‌جنوبی می‌رود و چین برابر هند صف آرایی خواهد کرد./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
نیمه نهایی فوتبال ساحلی: روسیه ۴-۳ ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

والیبالیست‌های جوان ایران به نیمه نهایی نرسیدند



اخبار,تیم ملی والیبال جوانان ایران

والیبال جوانان جهان – ترکیه
والیبالیست‌های جوان ایران به نیمه نهایی نرسیدند

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مقابل برزیل شکست خورد و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر باز ماند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهانی ترکیه مقابل برزیل به میدان رفت.

به نقل از ایسنا، ملی‌پوشان جوان ایران که پیش از این تیم‌های استونی، مکزیک، ژاپن، آرژانتین و مصر را شکست داده بودند برای راهیابی نیمه نهایی این مسابقات باید مقابل بازیکنان قدرتمند برزیل به برتری می‌رسیدند.

بازی خوب آلان سوزا ، اسپکر بلند قامت تیم ملی برزیل و همچنین آبشارهای ویرانگر سانتوس اجازه نداد تا تیم ملی والیبال ایران کار راحتی را در این دیدار داشته باشند. در نهایت با وجود بازی خوب جواد حسین آبادی و بازی سازی خوب از حمید حمودی جوانان والیبال ایران سه بر صفر مغلوب برزیل شدند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران این دیدار را با ترکیب میلاد عبادی پور، مصطفی باقری، محمد فلاح، جواد حسین آبادی، آرش تقوی و امیرعلی فتحعلی آغاز کرد، اما پس از ناکامی در ست‌های اول و دوم سهند الله وردیان، محمد جواد معنوی نژاد، قاسم کارخانه و حمید حمودی نیز به میدان رفتند.

ملی پوشان جوان ایران در نهایت مقابل برزیل با نتیجه‌ سه بر صفر و امتیاز‌های 25- 21، 25- 20 و 25 - 22 شکست خوردند و از راهیابی به نیمه نهایی مسابقات جهانی باز ماندند.

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران با حضور در سالن والیبال شهر آنکارا، از نزدیک این بازی را می‌دید./ایسنا