ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به پرواز در می‌آید+ عكس



هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به پرواز در می‌آید+ عكس

هواپیمای پرسپولیس,هواپیمای اختصاصی پرسپولیس,اعلام زمان به پرواز درآمدن هواپیمای اختصاصی پرسپولیس

در پی عقد قراردادی دوساله و سه جانبه هواپیمای اختصاصی پرسپولیس از هفته آینده به پرواز در می‌آید.

محمد رویانیان در مورد گرفتن هوایپیمای اختصاصی گفت: «براساس قرارداد دو ساله و سه جانبه‌ای که بین باشگاه پرسپولیس، شرکت هلدینگ سورینت و هواپیمای قشم ایر منعقد شد، هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید.

این اقدام در راستای درآمدزایی برای باشگاه و ارائه خدمات ویژه به هواداران و همچنین ورزشکاران پرسپولیس انجام شده است. در این هواپیما که به رنگ قرمز در آمده و نام و لوگوی پرسپولیس روی آن درج شده است، خدمات ویژه‌ای به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس داده خواهد شد که از جمله می‌توان به ارائه و عرضه پکیج البسه تیم و محصولات باشگاه و همچنین ارائه کارت هواداری پرسپولیس برای مسافران اشاره کرد.»

وی افزود: «بر اساس توافقات انجام شده، توسط مهماندارانی که یونیفرم مخصوص پرسپولیس را برتن کرده‌اند خدمات ویژه مسافرتی نیز در هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ارائه می‌شود و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در پی تلاش مدیریت هواپیمایی قشم ایر، هواپیمای پرسپولیس را به یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین هواپیما‌ها در ایران از نظر ارائه خدمات به مسافرین و بویژه هواداران پرسپولیس تبدیل نموده و لحظات خوشی برای مسافران رقم زده شود.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به زودی و در فرصتی مناسب میزبان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و سرخپوشان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس با این هواپیما مسافرت خواهند کرد. از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنیم یکبار هم که شده سفر با هواپیمای اختصاصی پرسپولیس را تجربه کنند.»

محمد رویانیان در پایان گفت: «برخی از اقداماتی که در سال گذشته و پس از مطالعه و برنامه‌ریزی و به منظور درآمدزایی هر چه بیشتر، استاندارد سازی باشگاه و فراهم کردن بستری مناسب برای خودکفایی پرسپولیس انجام داده بودیم امسال به مرحله اجرا رسیده و خوشحالیم که می‌توانیم از این اقدامات ویژه بهره‌برداری کنیم. خوشبختانه براساس تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم گام‌های جدیدی برداریم که اخبار آن به محض قطعی شدن پروژه‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.»

هواپیمای پرسپولیس,هواپیمای اختصاصی پرسپولیس,اعلام زمان به پرواز درآمدن هواپیمای اختصاصی پرسپولیس

 جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
پرواز هواپیمای مسافربری مدل - هواپیمای کنترلی A380

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج بر روی سقف هواپیمای در حال پرواز! (+عكس)



 

 

ازدواج بر روی سقف هواپیمای در حال پرواز

 

دختر و پسر انگلیسی در اقدامی بسیار خطرناک ، روی سقف دو هواپیمای در حال پرواز پیوند زناشوییبستند.

 

 

«کتی هاجسون»۲۳ ساله و «دارن مک والترز» ۲۴ ساله چندی پیش در شهر «سرینیستر» انگلیس به هم دل بستند و تصمیم به ازدواج گرفتند.

 

دختر و پسر عاشق پیشه که می خواستند پیوندی متفاوت و به یاد ماندنی داشته باشند دست به اقدامی بسیار خطرناک زدند.

 

آنان در جشن ازدواجشان ، مهمانان را به فرودگاه دعوت کردند.سپس «کتی» که لباس سپید عروسی به تن داشت روی بال چپ هواپیمای تزیین شده سفید و قرمز ایستاد.«دارن» هم با کت و شلواردامادی روی بال راست هواپیمای دیگری ایستاد و کشیش «جرج برینگهام» مانند آنان روی سومین پرنده آهنین قرار گرفت.

 

«آیا دارن مک والترز را به همسری می پذیری؟»

 

این سوالی بود که وقتی سه فروند هواپیمای کوچک در «سرینیستر» به بلندای ۳۰۰ متری سطح زمین رسیدند ؛ کشیش از «کتی» پرسید.

 

دختر ماجراجو که سوار بر پرنده خوشبختی بود با صدای بلند فریاد زد «بله» و بدین ترتیب رسما همسر «دارن» شد.

 

مهمانان حاضر در فرودگاه که با میکروفون های ویژه ، صدای عروس را شنیدند برای وی و شوهرش دست زدند و آرزوی خوشبختی کردند.

 

سال گذشته نیز عروس و داماد چینی با پیوند بین زمین و آسمان،خبرنگاران زیادی را به جشن خود کشیدند.«ژیانگ دژانگ» و «تی گوانگ جیو» که با هم در یک شرکت خدماتی کانمینگ (غرب ایالت یونان) چین کار می کنند مقابل چشمانحیرت زده مهمانان ، از برج بالا رفتند ، از کمربند ایمنی آویزان شدند و پیمان زناشویی بستند./ایسكا نیوز