ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هواداران فولاد شیشه ورزشگاه را شکستند


هواداران تیم فوتبال فولاد پس از شکست این تیم مقابل استقلال به شدت عصبانی شده بودند تا جایی که با پرتاب سنگ اعتراض خود را نشان دادند.

خبرگزاری فارس: هواداران تیم فوتبال فولاد پس از شکست این تیم مقابل استقلال به شدت عصبانی شده بودند تا جایی که با پرتاب سنگ اعتراض خود را نشان دادند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. پس از این نتیجه هواداران فولاد به شدت نسبت به عملکرد تیمشان معترض بودند و این اعتراض خود را با شکستن صندلی‌های ورزشگاه و همچنین پرتاب سنگ نشان دادند.

هواداران با تجمع در پشت در جایگاه ویژه شعارهایی را سر دادند و سنگ‌هایی را به سمت شیشه پرتاب کردند که در نهایت هم منجر به شکسته شدن شیشه ورزشگاه شد.


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران فولاد علیه منصوریان در ورزشگاه فولاد | ویدئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی و عصبانیت هواداران تراکتور/ صندلی‌های ورزشگاه و شیشه‌ اتومبیل‌ها شکست + عکس



هواداران عصبانی تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی تیم‌شان صندلی‌های ورزشگاه و شیشه‌ اتومبیل‌ها را شکستند.

به گزارش فارس، هواداران عصبانی تراکتورسازی پس از نایب قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر صندلی‌های ورزشگاه و شیشه‌های اتومبیل‌های اطراف ورزشگاه را شکستند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  تراکتورسازی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  تراکتورسازی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  تراکتورسازی

 

اخبار ورزشی - فارس