ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفت کودک معلول نتیجه دوپینگ یک ملی پوش



 

هفت کودک معلول نتیجه دوپینگ یک ملی پوش


یک عضو تیم ملی فوتبال الجزایر پس از گذشت سال‌ها از رویداد جام‌های جهانی ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ اسپانیا و مکزیک فاش کرد که دوپینگ بازیکنان این تیم در آن زمان باعث به‌وجود آمدن کودکان ناقص‌الخلقه در خانواده‌های آن‌ها شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، محمد کاجی سعید اظهار داشت: «سال‌ها‌ از حضور الجزایر در دو جام جهانی 1982 و 1986 اسپانیا و مکزیک می‌گذرد. در آن دو جام چهره درخشانی داشتیم، این امر البته به خاطر دست زدن برخی اعضا تیم به مواد ممنوعه انرژی زا (دوپینگ) بود که متاسفانه عواقب بدی داشت.»

این چهره 53 ساله افزود: «باید در این زمینه اکنون تحقیق کامل شود، زیرا پس از دست زدن به دوپینگ در آن دو جام جهانی اعضا تیم الجزایر صاحب 7 فرزند ناقص الخلقه شدند.»

این اظهارات که شوک عجیبی را بر فوتبال الجزایر وارد کرده در حالی عنوان شد که این بازیکن در حال حاضر صاحب سه دختر معلول است.

درپی انتشار این اظهارات رسانه‌های الجزایر خواهان بررسی دقیق کار‌شناسان دراین باره شدند.

در سال‌های گذشته نیز مواردی درباره استفاده بازیکنان الجزایر البته به‌صورت انفرادی گزارش شده بود.


ویدیو مرتبط :
تمسخر دروازه بان ملی پوش انگلیس توسط یک کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز قتل ملی پوش والیبال بانوان/ فائزه رفته بود کودک معلول را ببیند



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,عضو تیم ملی والیبال بانوان

عضو تیم ملی والیبال بانوان در فرار از نقشه شیطانی جوان فروشنده داروهای توان‌افزا به کام مرگ فرو رفت. این حادثه هنگامی رخ داد که این مرد جوان با فریب دادن دختر والیبالیست او را به آپارتمان خود کشانده بود.

به گزارش بانک ورزش، ساکنان منطقه مهرآباد  شهر نکا با شنیدن فریادهای دختر جوانی به خیابان دویدند و متوجه شدند که او بعد از سقوط از ساختمانی بلندمرتبه‌، نیمه‌جان روی آسفالت خیابان افتاده است.

با توجه به وخامت حال این دختر جوان بلافاصله او را به بیمارستانی در نکا انتقال دادند اما با توصیه مسئولان بیمارستان در حالی که خون زیادی از این دختر رفته بود، ‌پیکر نیمه‌جانش به بیمارستانی در ساری منتقل شد.

به این ترتیب تیمی از پزشکان بیمارستان تلاش‌های گسترده‌ای را برای بازگرداندن وی به زندگی در دستور کار قرار دادند اما دیگر دیر شده بود و دختر جوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با مرگ خاموش این دختر جوان، تحقیقات پلیس در باره وی آغاز شد و ماموران دریافتند که قربانی حادثه از والیبالیست‌های شناخته‌شده استان مازندران بوده و حتی دو بار به اردوی تیم ملی جوانان هم دعوت شده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد وی «فائزه» نام داشته و روز حادثه به همراه مردی جوان به آپارتمان محل وقوع حادثه رفته بود.

با توجه به این اطلاعات، تحقیقات درباره صاحب آپارتمان و جوان ناشناس در دستور کار مأموران آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت تا اینکه مشخص شد وی جوانی است که در کار تهیه و فروش مواد توان‌افزا اشتغال دارد و برای برخی از ورزشکاران از این نوع مواد تأمین می‌کرده است.با شناسایی مخفیگاه این جوان، او بازداشت شد و از سوی پلیس تحت بازجویی قرار گرفت.

وی ادعا کرد که در جریان فروش داروهای توان‌افزا با قربانی حادثه آشنا شده و روز حادثه به بهانه اینکه می‌خواهد فرزند معلولش را به او معرفی کند، او را به آپارتمانی در طبقه 5 منطقه مهرآباد نکا کشانده است.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: وقتی دختر جوان متوجه نیت من شد، به بهانه اینکه می‌خواهد به تماس تلفن همراهش پاسخ دهد روی تراس رفت و از آنجا به پایین سقوط کرد.

با دستور بازپرس ویژه قتل نکا تحقیقات تکمیلی درباره این حادثه ادامه دارد.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش