ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هشدار رهبری فرد به برانکو؛ از خط قرمز هوادار رد نشو!



اخبار,اخبار ورزشی,بهروز رهبری فرد

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: «آقای برانکو امیدوارم از بازی سپاهان شروع کنی وگرنه این هوادار دیگه حال و حوصله بهانه تراشی نداره.»

شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در همین ابتدای فصل حسابی صدای منتقدان را درآورده است تا روند چند سال اخیر در اعتراضات پیشکسوتان پرسپولیس ادامه دار باشد.

 

بهروز رهبری فرد نیز همواره یکی از معترضان به نتایج پرسپولیس بوده و هست. وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «سکوتم از رضایت نیست. اما دلم خیلی اهل شکایت هست. آقای پروفسور امیدوارم از بازی سپاهان شروع کنی وگرنه این هوادار دیگه حال و حوصله بهانه تراشی نداره.»

 

وی افزود: «قول دادیم به خودمون شرایط تیم رو درک کنیم و نمک به زخم هوادار نپاشیم پس تا دیر نشده نذار از خط قرمز تحمل هوادار رد بشی.»

اخبار,اخبارورزشی,صفحه شخصی بهروز رهبری فرد

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
عبور از خط قرمز های رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار سردار جزایری به آمریکا: از خط قرمز سوریه عبور نکنید



هشدار سردار جزایری به آمریکا

هشدار سردار جزایری به آمریکا: از خط قرمز سوریه عبور نکنید

سردار جزایری تصریح کرد: هر یک از همدستان آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه سوریه با مشکلاتی مواجه شده‌اند و کسانی که بر دامنه این آتش می‌افزایند از انتقام ملت‌ها در امان نخواهند بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: آمریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "سردار سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی اظهارنظرهای مقامات غربی مبنی بر استفاده از گزینه دخالت نظامی در سوریه اظهار داشت: جنگ تروریستی موجود در سوریه محصول طراحی و برنامه‌ریزی آمریکا و ارتجاع منطقه علیه مقاومت است و با وجود جبهه وسیع دشمن، دولت و ملت سوریه ضمن مقاومت و مقابله با این تهاجم گسترده، پیروزی‌های خوبی نیز بدست آورده‌اند.

وی افزود: هم اکنون دولت و مردم سوریه در جنگ تحمیلی تروریستی استکبار و ارتجاع، دست برتر را دارند و پروپاگاندای رسانه‌ای غربی‌ها، ناشی از موفقیت‌های سوریه علیه دشمنانش است.

سردار جزایری تصریح کرد: هر یک از همدستان آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ تروریستی علیه سوریه با مشکلاتی مواجه شده‌اند و کسانی که بر دامنه این آتش می‌افزایند از انتقام ملت‌ها در امان نخواهند بود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به تحولات میدانی در عرصه رویارویی دولت و ملت سوریه با تروریست‌های تکفیری، سلفی و مورد حمایت غرب و ارتجاع عرب خاطرنشان کرد: اکنون مقاومت سوریه به حدی از بلوغ رسیده است که جبهه استکبار قادر به شکست دادن آن نیست.

این مقام مسئول نظامی تأکید کرد: آمریکا محدوده خط قرمز جبهه سوریه را می‌داند و هرگونه عبور از خط قرمز سوریه پیامدهای شدید برای کاخ سفید در پی خواهد داشت. /باشگاه خبرنگاران