ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدف بعدی برکناری کفاشیان



 

 

 

البته عظیم زاده با علی آبادی در شهرداری هم همکار بوده است و مسوول ویژه بازرسی و پیگیری معاونت فنی و عمرانی شهرداری بود. اگرچه هم اکنون گزینه های بسیاری برای جایگزینی عظیم زاده مطرح است اما شانس مسعود عنایت از همه بیشتر نشان می دهد.

نظر یکی از بازدیدکنندگان سایت تابناک درباره منصور عظیم زاده رئیس مستعفی کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال که در بحران نامه به یک اسرائیلی مجبور شد استعفانامه یی بنویسد بسیار جالب و عجیب است. «راستی، راست می گن ایشون از طرفدارهای پر و پا قرص خاتمی بوده؟» درباره این عضو موثر فدراسیون فوتبال حرف و حدیث های بسیاری شنیده می شود اما شاید قرابت او با سیدمحمد خاتمی به سال های حضورش در دانشگاه امام صادق(ع) بازمی گردد که پیش از انتخابات سال ۷۶ و در بحبوحه جنگ تبلیغاتی چپ ها و راست ها به عنوان نماینده سیدمحمد خاتمی در مقابل نمایندگان ناطق نوری و ری شهری در سالن همایش دانشگاه حاضر شد و در تریبون آزاد دانشگاه امام صادق(ع) که به دعوت بسیج دانشجویی شکل گرفته بود به دفاع از نظرات و آرای خاتمی پرداخت اما در فعالیت های اجرایی نشان داد در گروه اصولگرایان قرار می گیرد.

شاگرد اول هفت ساله دانشگاه امام صادق که با معدل ۴۸/۸۸ از ۱۰۰ فارغ التحصیل شد و به مدت دو سال رئیس انجمن صنفی این دانشگاه محسوب می شد از شهریور ۸۳ رئیس دفتر مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران، وابسته به شهرداری تهران بود که اعضای هیات مدیره اش افراد صاحب نامی در دولت های نهم و دهم شدند. علی سعیدلو، محمد علی آبادی، سیدمهدی هاشمی و داوود مددی که نشان می دهد دوستی عظیم زاده با آنها به پیش از انتخابات ۸۴ باز می گردد کمااینکه همین چند ماه پیش از او به عنوان جایگزین محمد آخوندی در سازمان تربیت بدنی نام می بردند که البته بنا به دلایلی از سوی عظیم زاده رد شد و او حضور در فدراسیون را پسندید.

رئیس مستعفی کمیته بین الملل فدراسیون البته از دی ماه ۸۴ به سمت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی - هنری آتیه و همچنین مدیرمسوول نشریات آتیه (خورشید) و تامین هم منصوب شد که البته در ماجرای درگیری مددی و مصری در دولت نهم طرف مددی را می گیرد و در نشریات از مواضع وزیر دفاع نمی کند تا بعد از چند روز از کار برکنار شود و جایش را به افرادی چون پاریاب دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، جعفر بهداد رئیس سابق خبرگزاری ایرنا و کاوه اشتهاردی مدیرمسوول موسسه ایران بدهد. البته عظیم زاده با علی آبادی در شهرداری هم همکار بوده است و مسوول ویژه بازرسی و پیگیری معاونت فنی و عمرانی شهرداری بوده و ریاست روابط عمومی حوزه معاونت فنی و عمرانی را نیز برعهده داشته است.

● فدراسیون تحت فشار

دیروز تلفن همراه علی کفاشیان از ظهر خاموش شد و رئیس دفترش اعلام کرد حاج آقا به جلسه یی رفته اند که البته می توان تشخیص داد از چه درجه اهمیتی برخوردار است چراکه کفاشیان در طول حضورش در فدراسیون تنها یک بار و آن هم بعد از انتخاب قطبی و برای دور ماندن از توصیه سازمان چنین کاری کرده است. اگرچه هم اکنون گزینه های بسیاری برای جایگزینی عظیم زاده مطرح است اما شانس مسعود عنایت از همه بیشتر نشان می دهد. اینکه کفاشیان چگونه در حال تماس با سازمان تربیت بدنی است تنها به بخشی از جریان بازمی گردد اما او شاید به این نکته توجه نداشته باشد که ناخواسته قدم در راهی می گذارد که به برکناری او ختم می شود و البته خطر دیگری را بر فوتبال ایران تحمیل خواهد کرد.

اگرچه تیم ملی برای بازی با سنگاپور آماده می شود و هدف هم جام ملت های آسیا اعلام شده اما روند تحرکات دولتی و زمینه سازی رسانه های نزدیک به دولت نشان می دهد آنها می خواهند سرنوشت قطبی و کفاشیان را به هم گره بزنند تا در صورت آماده شدن فضا و ایجاد بهترین فرصت ایده هایشان را پیاده کنند و مقدمات برکناری کفاشیان را فراهم سازند. زمان نشان می دهد مردم درباره عملکرد کفاشیان چه قضاوتی می کنند چراکه در دوران صفایی و دادکان هم جو عمومی این گونه بود که مردم ناراضی هستند. اما حالا همه حسرت می خورند.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
کفاشیان و برکناری مربی فوتبال ساحلی و نابودی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است



 

 

 

كاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا: هدف بعدی جام جهانی برزیل و قهرمانی در خانه است

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال استرالیا از شکست در دیدار پایانی بهت‌زده است.

تیم ملی فوتبال استرالیا دردیدار پایانی جام ملتهای آسیا با شکست مقابل ژاپن به نایب قهرمانی بسنده کرد. نتیجه‌ای که کاپیتان استرالیا آن را چندان عادلانه نمی‌داند.

لوکاس نیل درباره دیدار مقابل ژاپن گفت: شاید خستگی بیش از اندازه بازیکنان باعث شد که در وقت اضافی کم بیاورند و گل بخوریم. در بازی که در چنین سطحی برگزار می‌شود تنها یک اشتباه می‌تواند برنده یا بازنده را مشخص کند.

نیل ادامه داد: اشتباه ما این بود که ژاپن را مجازات نکردیم. زمانی که فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم باید فکر می‌کردیم که ممکن است در دقایقی آنها ما را جریمه کنند و گل بزنند. کاری که ما انجام ندادیم.

کاپیتان تیم ملی استرالیا درباره تاثیر این شکست برروی بازیکنان گفت: قرار نیست که در این شکست غرق شویم اما فکر می‌کنم مقابل ژاپن کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم. هیچ یک از دو تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتند و ما واقعا توانستیم به اندازه کافی فرصت ایجاد کنیم اما به هر حال پیروزی نصیب تیم ما نشد و حالا باید برای حضور در جام جهانی برزیل استارت بزنیم.

نیل در پایان گفت: بعد از آن باید تلاش کنیم تا در شرایطی که میزبان جام ملتها هستیم به مقام قهرمانی برسیم چرا که استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران می‌تواند فرصت مناسبی برای ما ایجاد کند.