ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هانري راهي آمريكا مي‌شود



 

 

 

 هانري راهي آمريكا مي‌شود


مهاجم فرانسوي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا راهي يكي از باشگاه‌هاي معتبر آمريكا مي‌شود.

به نقل از ماركا، تيه‌ري هانري كه به دلايلي از قبيل مصدوميت و برخي مشكلات مالي بين او و مقامات باشگاه مدت زيادي نيمكت نشين بوده، قرار است در پايان اين فصل راهي يكي از تيم‌هاي بزرگ آمريكايي شود.
تاكنون نيويورك رد بولز آمريكا بهترين پيشنهاد را تا مرز 40 ميليون يورو ارائه كرده و براي اين بازيكن 33 ساله مبلغ رويايي به نظر مي‌رسد.
هانري به دلايل شخصي نيز ديگر قادر به همراهي بارسلونا نبوده و انگليس يا آمريكا مقصد بعدي وي در فصل آينده است...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
(نصيرى-قرچك)تحقير ناو آمريكا توسط دلاوران سپاه،فروردين99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ايران از آمريكا به سازمان ملل شكايت مي‌كند



 

 

ايران از آمريكا به سازمان ملل شكايت مي‌كند

 

مهمانپرست در نشست خبري:

ايران از آمريكا به سازمان ملل شكايت مي‌كند


اين شكايت به دليل اظهارات، بيانيه‌هاي مسوولين آمريكايي صورت مي‌گيرد، تهديدات آمريكايي‌ها عليه يك ملت است و از ديدگاه ما بزرگ‌ترين شكل تروريسم دولتي تلقي مي‌شود.

سخنگوي وزارت خارجه گفت: ايران به دليل تهديدات آمريكا اقدام حقوقي را براي شكايت از اين كشور به سازمان ملل آغاز كرده است و اين كار در دست انجام است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، رامين مهمانپرست در نشست هفتگي خود با خبرنگاران با بيان اينكه اقداماتي به جهت تهديدات به كارگيري سلاح‌هاي هسته‌اي عليه يك كشور غيرهسته‌اي از سوي ايران تقديم به مسوولين سازمان ملل خواهد شد اظهار داشت: اين شكايت به دليل اظهارات، بيانيه‌هاي مسوولين آمريكايي صورت مي‌گيرد، تهديدات آمريكايي‌ها عليه يك ملت است و از ديدگاه ما بزرگ‌ترين شكل تروريسم دولتي تلقي مي‌شود.
وي افزود: آمريكايي‌ها با تهديدات خود منشور سازمان ملل و مواد 255 و 985 شوراي امنيت سازمان ملل را نقض كرده‌اند و بايد اقدامات لازم در اين زمينه صورت گيرد.
سخنگوي وزارت خارجه همچنين با اشاره به حضور خود در اجلاس اوراسيا كه قرار است در كشور قزاقستان برگزار شود گفت: اين اجلاس يك اجلاس رسانه‌اي است كه كشورهاي مختلفي در آن شركت مي‌كنند.
وي تصريح كرد: يكي از موضوعات اجلاس قزاقستان فرهنگ ايراني است كه در اين زمينه تلاش خواهد شد آگاهي‌بخشي مناسبي صورت گيرد...../تحلیل:ایلنا