ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگرانی بزرگ کروش در بازی گوام



اخبار,اخبارورزشی,کی روش

بازی ایران و گوام قرار است روی چمن مصنوعی برگزار شود و این برای کروش نگران کننده است.

بازی روی چمن مصنوعی درصد زیادی احتمال مصدومیت بازیکنان را افزایش می دهد. گوامی ها قرار است روی یکی از این زمین ها میزبان تیم ملی باشند. با سه جلسه تمرین روی چمن مصنوعی، ملی پوش ها قطعا با کار روی چنین چمنی آشنا شوند و مقابل گوام به مشکل نخورند اما کروش نگران شرایط بازیکنان است.

 

با مطالعه ای که کارشناس ها چندی پیش روی زمین های چمن و مصنوعی انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که آمار آسیب دیدگی زانوی فوتبالیست روی چمن های مصنوعی 22 درصد نسبت به چمن طبیعی، افزایش پیدا می کند. کروش هم به همین خاطر نگران است. مشکل اینجاست که بازیکنان گوام حرفه ای نیستند و مثل هندی ها خشن بازی می کنند. این مسئله نگرانی کروش را دو چندان کرده است. سرمربی تیم ملی در تمرین دیروز هم پیش از شروع تمرین تیم ملی، نکات لازم را درباره بازی روی چمن مصنوعی به بازیکنان گفت و تاکید داشت که سرعت توپ روی این زمین ها کمتر می شود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
گل کمال الدین کامیابی نیا به گوام (گوام 0 - 2 ایران)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی بدون کروش در اردوی آلمان/بازی دوستانه بزرگ در انتظار ایران



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

تیم ملی ایران به زودی اردویی در کشور آلمان برگزار می کند.

به گزارش   خبرآنلاین؛ منابع موثق خبری فاش کردند تیم ملی امسال راهی آلمان می شود تا اردوی تدارکاتی در این کشور برگزار کند. البته تاریخ دقیق برگزاری این اردو اعلام نشده ولی تیم ملی به طور قطع اردوی خود را در این کشور برگزار می کند. احتمالا زمان برگزاری این اردو پیش از شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی در خردادماه خواهد بود.


مذاکرات با یکی از تیم های خوب اروپایی برای انجام بازی دوستانه در آلمان صورت گرفته اما هنوز قرارداد این مسابقه بسته نشده است. مسئولان فدراسیون می گویند در صورتی که قرارداد این مسابقه امضا شود، به صورت رسمی آن را اعلام می کنند.

 اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین