ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام و دژاگه روی جلد روزنامه‌های قطری و انتقاد شدید از تیم زولا (+عکس)



العربی با «امیرکاپ» خداحافظی کرد؛
نکونام و دژاگه روی جلد روزنامه‌های قطری و انتقاد شدید از تیم زولا

دو بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر بعد از حذف این تیم از مسابقات «امیرکاپ» روی جلد صفحات ورزشی روزنامه‌های قطری رفته‌اند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال العربی روز گذشته در مسابقات امیرکاپ که دیدارهای حذفی است برابر تیم الخریطیات به میدان رفت و بعد از تساوی ۲ به ۲ در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت.

برای العربی جواد نکونام و اشکان دژاگه بازی کردند و نکته جالب اینکه دو روزنامه پرتیراژ الرایه و الوطن قطر در صفحات ورزشی خود این دو بازیکن ایرانی را روی جلد برده‌اند و البته از عملکرد این تیم با هدایت «زولا» انتقاد کرده‌اند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید یک دانشجو از وضعیت انتقاد در ایران.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد روزنامه قطری از دژاگه و نکونام


یک روزنامه قطری از عملکرد بازیکنان خارجی تیم فوتبال العربی انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر: روزنامه «الشرق» در گزارشی به عملکرد تیم فوتبال العربی و دلایل ناکامی این تیم در لیگ ستارگان اشاره کرده است؛ تیمی که لیگ قطر را خیلی خوب شروع کرد ولی به تدریج افت کرد و حتی نقل و انتقالات زمستانی نتیجه مثبتی برای این تیم نداشت.

در بخشی از این گزارش درباره بازیکنان خارجی العربی آمده است: در این فصل هیچ یک از بازیکنان خارجی العربی عملکرد چشمگیر و قدرتمندی نداشتند. زولا سرمربی العربی هم علاقه‌ای به تغییر این بازیکنان نداشت ولی پائولینو بازیکن برزیلی این تیم در میان بازیکنان خارجی استثنا بود.

این در حالی است که اشکان دژاگه و جواد نکونام دو بازیکن ایرانی العربی هستند که به خاطر مشخص نبودن وضعیت مدیریتی این باشگاه، تکلیفشان برای فصل آینده روشن نیست.