ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام سرمربی سایپا می شود؟


احتمال برکناری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی قوت گرفت.

خبرگزاری تسنیم: احتمال برکناری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی قوت گرفت.

با توجه به شکست هفته گذشته سایپا مقابل ذوب‌آهن اصفهان در دیدار خانگی و دیدار امروز (سه‌شنبه) مقابل تراکتورسازی شایعه‌ای از اطراف باشگاه سایپا شنیده شده و احتمال برکناری مجید جلالی قوت گرفته است.

مسئولان باشگاه سایپا قصد دارند پس از بازگشت این تیم از تبریز، فردا (چهارشنبه) و پیش از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی با کادرفنی تیم‌شان جلسه‌ای اضطراری برگزار کرده و در خصوص نتایج اخیر این تیم بحث و گفت‌وگو کنند.

با توجه به توقعات و اهدافی که مسئولان باشگاه سایپا در این فصل دارند، احتمال برکناری جلالی از سرمربیگری این تیم وجود دارد.

در این میان شنیده شده در صورت برکناری جلالی، احتمال سرمربی شدن جواد نکونام وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
جواد نکونام با سایپا قرارداد بست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام سرمربی سایپا می‌شود؟


گزینه‌های جانشینی مجید جلالی در سایپا مشخص شدند و هیئت مدیره در این خصوص تشکیل جلسه داده است.

خبرگزاری تسنیم: با توجه به نتایج سایپا در دو هفته اخیر و اتفاقاتی که بین مجید جلالی و بیت‌الله رضایی رخ داده، هیئت مدیره قصد برکناری سرمربی‌ را دارد و جلالی به درهای خروجی باشگاه سایپا بیش از پیش نزدیک شده است.

در حال حاضر در باشگاه سایپا جلسه‌ای اضطراری تشکیل شده تا در خصوص برکناری جلالی تصمیم‌گیری کنند. شنیده‌ها حاکی از این است که گزینه‌های جانشینی جلالی هم مشخص شده‌اند و در هیئت مدیره در خصوص این گزینه‌ها بحث خواهد شد.

جواد نکونام، هافبک سایپا که در آستانه ورود به جرگه مربیان است محتمل‌ترین گزینه برای هدایت نارنجی‌پوشان خواهد بود و گفته می‌شود از بیشترین شانس برای سرمربیگری این تیم برخوردار است. در عین حال شنیده شده افشین قطبی و حمید درخشان هم دو گزینه دیگری هستند که در صورت عدم تمایل نکونام به هدایت سایپا وضعیت آنها بررسی می‌شود.