ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام در آستانه همبازی شدن با دژاگه


رسانه های قطری اعلام کردند که باشگاه العربی با جواد نکونام به توافق نهایی رسیده و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در آستانه پیوستن به این تیم است.

خبرگزاری ایسنا: رسانه های قطری اعلام کردند که باشگاه العربی با جواد نکونام به توافق نهایی رسیده و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در آستانه پیوستن به این تیم است.

به نظر می رسد که جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه العربی قطر به توافق نهایی رسیده است و در آستانه پیوستن به این تیم است.

سایت الوطن قطر نوشت که نکونام ، جانشین دوترا در العربی خواهد شد. او در قطر به سر می برد و با شرکت کردن در تست پزشکی این باشگاه قطری رسما پیراهن العربی را به تن خواهد کرد و به رسانه ها معرفی می شود.

نکونام بازیکن آسیایی العربی نخواهد بود بلکه به عنوان یکی از بازیکنان خارجی نام او ثبت می شود چرا که در لیگ قطر هر باشگاه تنها یک بازیکن آسیایی می تواند در ترکیب خود داشته باشد و چون دژاگه بازیکن آسیایی العربی است پس نام او را جزو یکی از سه لژیونر خارجی خود ثبت می کنند.

هدایت العربی را جیان فرانکو زولا برعهده دارد. این تیم نتوانست در نیم فصل نخست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.


ویدیو مرتبط :
همبازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا تری همبازی دژاگه و نکونام می‌شود؟


کاپیتان چلسی که در آخر فصل آبی‌های لندن را ترک خواهد کرد، خبرهای پیوستنش به العربی قطر که دو بازیکن ایرانی دارد شنیده می‌شود.

خبرگزاری فارس: تیم العربی دو بازیکن ایرانی به نام‌های جواد نکونام و اشکان دژاگه در ترکیب خود دارد. این تیم قطری با هدایت جیان‌فرانکو زولا سرمربی سرشناس ایتالیایی نتایج خوبی را در این فصل گرفته است.

زولا که سابقه بازی با پیراهن چلسی و همبازی جان تری بوده است سعی دارد او را به قطر بیاورد. البته زولا پیش از این هم از تری در آغاز فصل این درخواست را انجام داده بود اما اکنون شرایط فرق کرده است زیرا قرارداد تری تا پایان فصل با چلسی تمام می‌شود و او از این تیم جدا خواهد شد.