ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نژادفلاح: الهلالی‌ها جنگ روانی را آغاز کردند


قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ با توجه به تجربه‌ای که دارد نسبت به کارشکنی عربستانی‌ها بازیکنان را آگاه کرده بود.

خبرگزاری فارس: محمدحسین نژادفلاح در مصاحبه با رادیو ورزش در رابطه با مشکلاتی که در اعزام پرسپولیس به عربستان ایجاد شد عنوان کرد: پرواز ما به عربستان با چند ساعت تاخیر همراه شد که این مسئله به دلیل عدم صدور مجوز از سوی فرودگاه کشور عربستان بود. آنها از عمد اجازه ندادند هواپیمای ما که چارتر هم شده بود به سمت عربستان پرواز کند.

وی افزود: آنها در فرودگاه کارهایی کرده بودند که این امر طبیعی جلوه کند. در نهایت به عربستان رفتیم و پیش‌بینی می‌کردیم که در فرودگاه دچار مشکل شویم. هر چه تلاش کردیم تا ویزامان را دریافت کنیم نشد و مجبور شدیم ویزای فرودگاهی بگیریم. بیش از 3 ساعت در فرودگاه معطل شدیم و این در حالی بود که النصر و الهلال عربستان حدود 40 دقیقه پیاده شدن وخروج‌شان از هواپیما در تهران به طول انجامید. آنها جنگ روانی را به راه انداختند و تلاش کردند تا تمرکز ما به هم بریزد ولی باید تشکر ویژه از برانکو داشته باشم او مربی باهوشی است واین زمینه‌سازی را در تیم به وجود آورد که آنها چنین جوی را به راه خواهند انداخت. خوشبختانه از لحاظ روحی اقدامات منفی الهلال روی تیم تاثیر نگذاشت البته بازیکنان از لحاظ جسمی کمی خسته شدند ولی روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارند.

وی در پایان گفت: الحق و الانصاف در بحث هتل مشکلی نداریم و آنها مثل ما که بهترین هتل را در اختیارشان قرار دادیم هتل خوبی در اختیار ما گذاشتند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
* کلیپ( جنگ روانی) که توسط مقاومت حماس پس از شروع جنگ 8روزه ساخته شد.و برای سران و شهرک نشینان صهیونیست ارسال شد.HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الهلالی‌ها جنگ روانی را شروع کردند


سران باشگاه الهلال عربستان از ناظر دیدار این تیم برابر سپاهان خواست تا در فرودگاه حضور یابد.

ایسنا: سران باشگاه الهلال عربستان از ناظر دیدار این تیم برابر سپاهان خواست تا در فرودگاه حضور یابد.

سپاهان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود از الهلال عربستان پذیرایی می‌کند.

سعودی‌ها که همواره در دیدار برابر نمایندگان ایران دست به حاشیه پردازی می‌زنند به نظر می‌رسد که دست از این عادت خود بر نمی دارند.

سایت "الریاض" عربستان نوشت: سران باشگاه الهلال از ناظر دیدار این تیم با سپاهان خواست در فرودگاه حضور یابد و همه مسائل را از نزدیک زیر نظر بگیرد تا مشکلی پیش نیاید.

سپاهان در دیدار نخست خود با نتیجه‌ سه بر یک برابر السد تن به شکست داد، این در حالی است که الهلال با تساوی دو بر دو برابر الاهلی در ریاض متوقف شد تا دیدار چهارشنبه شب برای دو تیم بسیار حساس باشد.

الهلال که فصل گذشته با استقلال همگروه بود نیز حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بود.