ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نوری چه زمانی از چشم دایی افتاد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - نوری چه زمانی از چشم دایی افتاد؟

کاپیتان پرسپولیس از این تیم کنار گذاشته شد. این خبر خیلی عجیب نبود چراکه در هفته‌های پایانی لیگ ترکیب پرسپولیس به خوبی نشان می‌داد که علی دایی به کلی قید محمد نوری را زده است.

این که نوری چه زمانی از چشم دایی افتاد برمی‌گردد به اتفاقاتی که قبل از بازی برگشت پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در شیراز رخ داد. چند روز قبل از این مسابقه حساس پرسپولیس، بازیکنان این تیم به سردستگی سیدجلال حسینی و محمد نوری اعتصاب می‌کنند تا بلکه از این راه حقوق عقب‌افتاده خود را دریافت کنند.

این اعتصاب نه تنها سودی برای پرسپولیسی‌ها نداشت بلکه آنها از سوی هواداران متهم به بی‌تعصبی شدند. حتی از علی دایی هم انتقاد شد که چرا به شاگردانش اجازه اعتصاب داد. بعد از این ماجرا سرمربی پرسپولیس همه‌چیز را از چشم نوری دید و او را به کلی از ترکیب تیمش کنار گذاشت. با آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس مشخص شد نوری با وجود قرارداد یک‌ساله‌ای که دارد، مورد توجه دایی نیست و باید به فکر تیم جدید باشد.

اخبار ورزشی - خبروزرشی

 


ویدیو مرتبط :
بدون سانسور و پیش چشم همه ستاره ها اتفاق افتاد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشم مرد که به پول افتاد، شلوارش ۲ تا شد



 

سرقت یاقوت هشت میلیارد تومانی

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود ۹ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، اظهار داشت: شوهرم دائم قصد ازدواج مجدد دارد و این موضوع مرا آزار می دهد.

وی ادامه داد: شوهرم می خواهد در کنار من، زنی دیگر نیز داشته باشد و من سکوت کرده و شکایتی نداشته باشم و با این امر کنار بیایم.

زن با بیان اینکه ۲ فرزند داریم، گفت: شوهرم ۳۸ سال دارد و فکر می کند که باید باز هم ازدواج کرده و به فکر خود باشد، در حقیقت او تصور می کند از عهده تأمین مخارج یک زن دیگر در کنار خودش بر می آید.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم باید درک کند که من او را دوست داشتم که این موضوع را با او مطرح کردم، عنوان کرد: هنوز من زن دیگر ندارم بلکه رضایت همسرم را می خواهم چون او باید درک کند که می توانم از عهده تأمین مخارج یک زن دیگر بر آیم.

وی با بیان اینکه وضع مالی بسیار خوبی دارم، ادامه داد: همسرم حسود است و نمی خواهد با شخص دیگری ازدواج کنم، او به شکلی رفتار می کند که مرا در این خصوص متهم می کند.

مرد بیان کرد: می خواهم با ازدواج مجدد حسادت و حساسیت همسرم کمتر شود و بتوانم زنی دیگر داشته و مخارج او را تأمین کنم.

وی ادامه داد: وضع مالی خوبی دارم و همسرم باید با ازدواج مجدد من موافقت کند و از من جدا نشود چون من او و فرزندانم را دوست دارم.

زن نیز با بیان اینکه شوهرم از زمانی که وضع مالی اش خوب شده است، درخواست داشتن زن دوم را از من دارد، اظهار داشت: درخواست طلاق داشته و نمی توانم با این وضع کنار بیایم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد.... / خبرگزارى فارس