ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نه وزارت خانه مربی پرتغالی را می خواهد و نه کفاشیان/آخرین روزهای کروش در تهران؟



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کفاشیان

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال علاقمند به ادامه همکاری با کارلوس کروش نبود و در این شرایط تنها حمایت وزارت ورزش، مربی پرتغالی را به ادامه این همکاری، امیدوار کرده بود.

اما حالا دوباره معادلات به هم ریخته است. همنطور که کفاشیان در مصاحبه روز پنجشنبه خود گفت، او تمایلی به ماندن کروش نداشت و می خواستند قراردادش را فسخ کنند. در این گیر و دار، حسنی خو به عنوان نماینده وزارت ورزش وارد گود شد و به حمایت از کروش پرداخت.

 

مربی پرتغالی تصور می کرد این حمایت به معنای تغییر نظر وزیر ورزش است. یعنی او مثل سابقه تبدیل به حامی این مربی شده و موافق ادامه همکاری اش است. اما پس از جلسه گودرزی با تعدادی از کارشناس ها و مربیان ایرانی کالما مشخص شد او کوچکترین نقشی در ادامه همکاری کروش نداشته و موضعش همانی است که در گذشته بود؛ یعنی مخالفت با این مربی. حالا مربی پرتغالی به جایی رسیده که هیچ موافقی در ورزش، کنار خود نمی بیند. وزیر ورزش او را کارگر و لمپن می خواند و مدام اصرار می کند خودش لمپن نیست. از سویی کفاشیان هم می گوید که قصد داشته مانع از ادامه همکاری با کروش شود.

با این شرایط آیا او دلیلی برای ادامه این همکاری پیشروی خودش می بیند؟ کروش می گوید ایران نیاز به آرامش و حمایت دارد. او تاکید می کند، ایران به اندازه کافی در آسیا رقبایی دارد که برای تضعیف ایران گام بردارند و حداقل باید از داخل مورد حمایت باشد و تضعیف نشود. اما فعلا چنین شرایطی وجود ندارد و آرامش به طور کامل از بین رفته است. ایران فرصت زیادی تا شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی ندارد.

 

رقابت ها از روز 21 خرداد آغاز می شود و ایران باید اولین بازی خود را روز 26 خرداد مقابل ترکمنستان برگزار شود. البته بازی های ایران در مرحله اول رقابت ها چندان دشوار نیست و قطعا از پس تیم هایی چون هند و عمان و گوام و ترکمنستان برمی آید، اما تصمیم گیری دوباره برای انتخاب سرمربی-حالا کروش یا هر مربی دیگری- در دقیقه 90، به تیم ملی ضربه نمی زند؟

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حضور مربی پرتغالی تیم منچستر یونایتد ژوزه مورینیو " بر روی صحنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای کروش و اسدی پای کفاشیان را به وزارت خانه کشاند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی کفاشیان برای توضیح در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و اتفاقات حاشیه‌ای اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال به وزارت ورزش و جوانان رفت.

پس از آنکه اتفاقات چند روز اخیر پیرامون سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال به چالش جدیدی در فوتبال تبدیل شد، علی کفاشیان به همراه برخی دیگر از مدیران این فدراسیون طی جلسه ای در وزارت ورزش پیرامون حاشیه‌های به وجود آمده توضیحاتی را ارائه کردند.

کفاشیان پس از جلسه صبح امروز با کارلوس کی‌روش که طی آن به سرمربی تیم ملی اخطار داده بود که بدون هماهنگی فدراسیون فوتبال و رییس آن مصاحبه‌ای انجام ندهد به وزارت ورزش در خیابان سئول رفت و در حضور معاونان و جمعی از مدیران این وزارتخانه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و اظهارات اخیر کارلوس کی روش توضیحاتی را ارائه کرد.

در این نشست که گفته می‌شود وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشته است کفاشیان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی پیش از بازی برابر ترکمنستان و مذاکراتش با کارلوس کی روش ارائه کرده است.

به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان نگران تبعات بیانیه‌ها و جنجال‌های اخیر سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال است و با برگزاری این جلسه خواسته است که به این موضوعات و حاشیه ها پایان داده شود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین