ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نقشه یک پرسپولیسی برای نشان دادن عدد 6 به باد رفت!



 

اخبار,اخبارورزشی,حسین بادامکی

یکی از پرسپولیسی های قدیمی قصد داشت بعد از گلزنی مقابل استقلال، عدد 6 را به بازیکنان این تیم و طرفدارانش نشان بدهد.

 غلامحسین بادامکی هافبک صبا باتری در این باره می گوید: «اگر شرایط عادی بود این کار را می کردم ولی وقتی گل زدم که تیم عقب بود. به خاطر همین دیگر عدد 6 را نشان ندادم.» او درباره علت عملکرد ضعیف صبا مقابل استقلال توضیح می دهد: «فوتبال است دیگر.

 

بالاخره تیمی که چیزی ندارد، نمی تواند خوب هم نتیجه بگیرد. بازیکنان فقط 35 درصد پول خود را گرفته اند. دو بازی تا پایان فصل مانده و اصلا نمی دانند باید پول شان را از چه کسی بگیرند. اینها تاثیر گذار است. با این حال بازیکنان صبا با وجود بازی می کنند. آنها آبرویشان را بیشتر از هر چیزی دوست دارند. دوست ندارند به خاطر یک مسابقه آبروی فوتبالی شان از بین برود.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
میثم مطیعی-هیت-بر باد داده نقشه مستکبرین را

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلالی 10 آتیشه هستم اما عدد 4 را به خاطر پسرانم نشان دادم نه اذیت پرسپولیسی ها



اخبار,اخبار ورزشی, رضا عنایتی

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: «شکست دادن پرسپولیس کار آسانی نیست اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سرخ‌ها دست خالی به تهران برگردند.

رضا عنایتی در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «به طور حتم بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

 

پرسپولیس طرفداران زیادی دارد و به این سادگی‌ها مغلوب نمی‌شود. مشکلی که دو هفته پیش برای این تیم رخ داد و کاپیتان اخلاق‌مدار و خوش برخورد پرسپولیس هادی نوروزی به رحمت خدا رفت، شوک عجیبی برای جامعه ورزش ایران بود. با این حال مرگ این عزیز باعث نخواهد شد که پرسپولیس تیم ضعیفی باشد.»

وی افزود: «ما در این دیدار تلاش خواهیم کرد تا با ارائه یک بازی تماشاگرپسند، بازی خوبی را انجام دهیم که در شأن تیم سیاه جامگان و مردم مشهد باشد.

 

خیلی خوشبین هستم که بتوانیم برنده این جدال حساس شویم. یقین دارم که من و دیگر بازیکنان تیم تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم مزد زحمات‌مان را بگیریم.»

مهاجم سیاه‌جامگان درباره عدد 4 که یکی دو بار در بازی برابر پرسپولیس آن را با انگشتانش نشان داده، عنوان کرد: «من استقلالی 10 آتیشه هستم اما هیچ‌وقت به پرسپولیس و هواداران این تیم بی احترامی نمی‌کنم. در چند بازی 4 نشان دادم که دو بار هم مقابل پرسپولیس بود.

 

اما این عدد 4 را به عنوان کری برای حریف به نمایش نگذاشتم. من 4 پسر دارم که آنها را بیشتر از جانم دوست‌شان دارم. 4 را به یاد آنها نشان می‌دهم و قصدم اذیت کردن پرسپولیسی‌ها نیست.»

وی ادامه داد: «پسرانم به شدت پیگیر فوتبال هستند و هر بار که سیاه جامگان نتیجه نمی‌گیرد بیشترین کسانی که مرا پرس و جو می‌کنند که چرا موفق نبودی، آنها هستند.

 

همه پسرانم به فوتبال علاقه دارند و در میان آنها معین از بقیه بهتر است. برنامه‌ریزی خوبی برای او کرده‌ام تا در آینده بتواند یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران شود. معین عین خودم لاغر و بلند قد است و می‌تواند به فوتبال ملی ایران خدمت کند.»

عنایتی در مورد حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت سیاه‌جامگان و اولین بازی که با آمدن او در خانه سپاهان با کسب امتیاز همراه بود، نیز گفت: «فرهاد کاظمی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او مربی است که خیلی چالش را دوست دارد. عادت دارد کارهای سخت و ناشدنی را انجام دهد و به نتیجه برساند.

 

هر تیمی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران به بن‌بست خورده و در آستانه سقوط قرار گرفته با فرهاد کاظمی به لیگ برتر برگشته است. من با شناخت کاملی که از او دارم می‌دانم که در تیم ما هم موفق خواهدب بود.»

وی خاطرنشان کرد: «کاظمی در همین مدت کوتاه توانسته از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم ما را متحول کند و بازیکنان را آماده نبردهای مهم و بزرگ کند. امیدوارم فرهاد کاظمی یک بار دیگر در کارش موفق باشد و بتواند سیاه‌جامگان را با بازیکنان جوان و آینده‌‌دار خود موفق کند.»

کاپیتان تیم سیاه جامگان در خصوص موقعیت‌های خوبی که تیم پدیده به خاطر خودخواهی برخی از بازیکنان جوان تیمش از دست داده، تصریح کرد: «با توجه به تجربه‌ای که دارم سعی کردم در این مورد با بازیکنان تیم صحبت کنم اما این موضوعی زمان‌بر است.

 

در فوتبال ما رسانه‌ها و مردم بیش از اندازه به زننده گل می‌پردازند و نقش پاسور کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. بازیکنان هم به خصوص آنهایی که جوان‌تر هستند هم در موقعیت‌های خوبی که نصیب‌شان می‌شود ترجیح می‌دهند خودشان ضربه نهایی را بزنند.

 

در حالی که در فوتبال پیشرفته دنیا تمامی اعضای تیم به دقت آنالیز می‌شوند و ارزش‌های آنها مورد توجه قرار می‌گیرد. ما نیاز به این داریم که فضای فوتبال کشور را به سمتی ببریم که نقش تک تک اعضای تیم به دقت مورد توجه قرار بگیرد.»

وی افزود: «با این حال من و مربیان تیم در تلاشیم که نگرش بازیکنان تیم را تغییر دهیم. بهترین راه برای انجام این کار ارتباط کلامی مناسب درون زمین است تا بازیکنان نسبت به یکدیگر آگاهی محیطی مناسبی پیدا کنند.

 

من این موضوع را از اکبر میثاقیان و در ادامه فرهاد کاظمی یاد گرفتم و امروز در تلاشم تا آن را به دیگر بازیکنان تیم انتقال دهم. به نظرم بازیکنان جوان سیاه‌جامگان توانایی آن را دارند که به مرور زمان گذشت بیشتری در موقعیت‌های خوبی که گیرشان می‌آید، به خرج دهند.»

عنایتی در مورد اینکه در این فصل پنالتی از دست داده و علت آن را چه می بیند، تصریح کرد: «‌زدن پنالتی همیشه سخت بوده است و اتفاقا جنبه خوبی برای گلری دارد که آن را مهار می‌کند. بهترین بازیکنان دنیا مثل مسی و رونالدو هم برخی مواقع در زدن پنالتی دچار خطا شدند.

 

من با یک پنالتی از دست دادن روحیه‌ام را از دست نمی‌دهم و اینطور نیست که برای همیشه قید زدن این ضربه مهم را بزنم. بعد از این سعی می‌کنم اگر پشت این ضربه قرار گرفتم آن را تبدیل به گل بکنم.»

اخبار ورزشی - آنا