ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین پیروزی آقای خاص در بازگشت به استمفورد بریج



اخبارورزشی, فوتبال باشگاه های انگلیس


هفته نخست لالیگا
نخستین پیروزی آقای خاص در بازگشت به استمفورد بریج

چلسی در حالی که بار دیگر ژوزه مورینیو را روی نیمکت می دید مقابل هال سیتی به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نخست فوتبال باشگاه های انگلیس با انجام یک بازی پیگیری شد که در آن چلسی با نتیجه دو بر صفر تیم تازه صعود کرده هال سیتی را شکست داد.

اسکار 13 و فرانک لمپارد 25 برای آبی های لندن گلزنی کردند تا تیمشان را پیروز میدان کنند. لمپارد در دقیقه 6 نیز یک پنالتی را برای چلسی از دست داده بود. این نخستین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت چلسی در بازگشت به استمفورد بریج بود که با استقبال ویژه هواداران این باشگاه همراه شد.

 

در دیگر دیداری که ساعتی پیش برگزار شد تاتنهام در زمین کریستال پالاس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تنها گل این دیدار را روبرتو سولدادو در دقیقه 50 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کرد.
گفتنی است این رقابت ها امروز (دوشنبه) با یک دیدار پیگیری می شود که در آن تیم های منچسترسیتی و نیوکاسل از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران با هم رو به رو خواهند شد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
3 گل برتر لیورپول به چلسی در استمفورد بریج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو رسما سرمربی چلسی شد/ بازگشت آقای خاص به استمفوردبریج بعد از 6 سال



با قراردادی 4 ساله؛

مورینیو رسما سرمربی چلسی شد/ بازگشت آقای خاص به استمفوردبریج بعد از 6 سال

وب سایت رسمی باشگاه چلسی عصر امروز دوشنبه اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی با قراردادی 4 ساله رسما به عنوان سرمربی این باشگاه انگلیسی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مورینیو که بین سال‌های 2004 تا 2007 هدایت چلسی را به عهده داشت و دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، دو عنوان قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس را کسب کرده بود، بار دیگر روی نیمکت این تیم لندنی نشست.

مورینیو در سال 2007 با توافق دو طرفه از چلسی جدا شد و بعد از آن هدایت اینتر را به عهده گرفت که موفق شد در سال 2010 با این تیم ایتالیایی سه‌گانه(لیگ قهرمانان اروپا، سری آ ایتالیا و جام حذفی ایتالیا) را فتح کند. او سپس به رئال پیوست و فصل گذشته با این تیم قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا را کسب کرد.

مورینیو سه دستیار خود را هم در چلسی معرفی کرده است. روی فاریا، سیلوینو لورو و ژوزه مورایس که هر سه سابقه دستیاری در تیم‌های مخلف را داشتند، آقای خاص را در چلسی کمک خواهند کرد. به این سه نفر باید استیو هالند، کریستوف لولیکون و کریس جونز اعضای فعلی کادر فنی چلسی را هم اضافه کنیم.

سرمربی جدید چلسی دوشنبه هفته آینده در کنفرانسی خبری در استمفوردبریج به خبرنگاران معرفی خواهد شد./مهر