ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین عکس از دختر هافبک استقلال منتشر شد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدافع تیم استقلال گفت: «پدر شدن صد برابر استرس و اضطراب بیشتری نسبت به فوتبال بازی کردن دارد.»

خسرو حیدری درباره به دنیا آمدن دخترش اظهار داشت: «واقعا شرایط عجیبی دارم. خیلی خوشحالم و می توانم بگویم در این روزها استرس زیادی داشتم. خدا را شکر دخترم صحیح و سالم به دنیا آمد.»

وی درباره اینکه پدر شدن استرس بیشتری داشت یا فوتبال بیان داشت: «باور کنید پدر شدن استرس بیشتری از فوتبال دارد. واقعا فکر می کنم پدر شدن صد برابر استرس و اضطراب بیشتری دارد. خدا را شکر می کنم همه چیز به خوبی و خوشی انجام شد و خدا یک فرزند سالم به نام نورا خانم به من و همسرم هدیه داد.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای پسری که عکس هایش با ده ها دختر منتشر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت دروازه‌بان و هافبک‌های سابق استقلال در آمریکا(+عکس)




اخبار ورزشی - آخرین وضعیت دروازه‌بان و هافبک‌های سابق استقلال در آمریکا

دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ آمریکا و همچنین داریوش یزدانی این روزها شرایط سختی را در لیگ دوم این کشور سپری می‌کنند.

محمد محمدی دروازه بان سابق استقلال در گفت و گو با  فارس در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش اظهار داشت: متاسفانه دو روز قبل از بازی اول تیم در آمریکا با آسیب دیدگی از ناحیه آرنج دست چپ رو به رو شدم و 4 هفته ایتدایی را از دست دادم اما دو هفته است که به ترکیب ال ای بلوز بازگشته و برای تیمم بازی می کنم.

 

خبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


وی افزود: هم اکنون دانشجوی رشته مدیریت ورزش در یکی از دانشگاه های آمریکا هستم و در کلاس‌های دوره C پروفشنال آمریکا مدرک قبولی گرفته و قصد دارم بعد از جام جهانی در کلاس‌های دوره B شرکت کنم.

وی با تاکید بر اینکه ال ای بلوز در 4 هفته ابتدایی مسابقات خوب نتیجه نگرفته گفت: خوشبختانه یکی دو هفته است نتایج و شرایط تیم ما بهتر شده و به آینده خوشبین هستیم. البته در تیم ما بازیکنان خوبی حضور دارند و مطمئنا در آینده با کمک مسئولان و کادر فنی و بازیکنان نتایج خوبی خواهیم گرفت.

به گزارش فارس،ال ای بلوز در لیگ دوم آمریکا با مربیگری داریوش یزدانی و همچنین حضور محمدی و مومنی دو بازیکن سابق استقلال این هفته باید در خانه ساکرامینتو هفتمین بازی خود را برگزار کند.
 اخبار ورزشی - فارس