ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نخستین تصویر منتشر شده از مایلی کهن در زندان



اخبار,اخبار ورزشی ,  محمد مایلی کهن

 

اخبار ورزشی - نخستین تصویر منتشر شده از مایلی کهن در زندان

عکسی از سرمربی اسبق تیم ملی منتشر شده که گفته می شود او را در زندان نشان می دهد.

با اینکه ۴۸ ساعت از آزادی محمد مایلی کهن از زندان اوین آزاد شده اما هنوز حاشیه های زیادی در این باره وجود دارد؛ اینکه دقیقا او به دلیل کدام جملات راهی زندان شد و اینکه او در کدام بند زندان بوده است.

در این باره حرف های زیادی به وجود آمد و عده ای معتقد بودند که او در سلول های ویژه زندان اوین حضور داشته و از امکاناتی مثل سونا و جکوزی هم بهره می برد اما فریادشیران دستیار مایلی کهن در تیم های مختلف، عنوان داشت که او در بندهای عمومی همراه با مجرمان دیگر در زندان روزگار می گذراند!

در این خصوص اما عکسی منتشر شده که منتسب به حضور او در زندان است. در این عکس حمید درخشان و حسین هدایتی سرمربی فعلی و رئیس اسبق هیات مدیره پرسپولیس به ملاقات سرمربی اسبق تیم ملی رفته اند و به نظر می رسد که مایلی کهن در بند عمومی نبوده و شاید به دلیل وجاهت وی در جامعه امکانات ویژه تری برایش در نظر گرفته اند چرا که معمولا ملاقات ها برای زندانیان بند عمومی با لباس شخصی و در این شرایط انجام نمی شود!

 

اخبار,اخبار ورزشی ,  محمد مایلی کهن

 ملاقات حمید درخشان و حسین هدایتی با محمد مایلی کهن در زندان اوین

اخبار ورزشی - نامه

 


ویدیو مرتبط :
ورود مایلی کهن به زندان اوین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاوان سنگین مصاحبه علیه علی دایی/ مایلی‌کهن به 91 روز زندان محکوم شد



اخبار,اخبار ورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - تاوان سنگین مصاحبه علیه علی دایی/ مایلی‌کهن به 91 روز زندان محکوم شد

مایلی کهن و فریادشیران 20 روز فرصت دارند به این حکم اعتراض کنند.

به گزارش جام نیوز، پس از مصاحبه‌های مایلی کهن و نادر فریادشیران علیه دایی، سرمربی پرسپولیس از این سرمربی و مربی سابق صبا شکایت کرده بود که دادگاه رای این پرونده را اعلام کرد.

مایلی کهن و فریادشیران به پرداخت 100 هزار تومان و 91 روز زندان تعزیری محکوم شدند.

البته از آنجاییکه این دو مربی سابقه کیفری نداشتند، این حکم یک سال قابل تعلیق است. همان‌طور که می‌دانید 91 روز حبس تعزیری، قابل خرید خواهد بود.

مایلی کهن و فریادشیران 20 روز فرصت دارند به این حکم اعتراض کنند.

 

 اخبار ورزشی - جام نیوز